Siti Elizad Tampil Berhijab Tetapi Terpaksa Tutup Ruang Komen Sebab Perkara Ini

Pelakon dan penyampai radio Siti Elizad tampil berhijab bermula pada hari Maal Hijrah iaitu Selasa.

Menerusi ruangan Instagram, Elizad atau nama sebenarnya Siti Elizad Mohd Sharifuddin memuat naik foto dengan imej terbarunya namun telah menutup ruangan komen bagi perkongsian tersebut.

Menurut Elizad, dia menerima banyak komen yang berunsur kec4man daripada wargamaya yang menegur penampilan hijabnya yang menampakkan bahagian leher.

“Allahuakbar, elok je ustaz dan ustazah tinggalkan komen mendoakan lebih baik dan istiqomah. Yang beberapa netijen ni, ada jeee tak kena.

“Ya, tahu. Belum sempurna. Jadi terima kasih di atas komen-komen, yang serba serbi tak kena. Sajelah nak pesan. Jangan merasa diri kita lebih baik daripada orang lain. Terima kasih juga buat semua yang komen dengan ucapan, doa dan kata-kata yang baik,” tulis Elizad di ruangan IG Story.

Menerusi perkongsian tersebut, Eliza mengenakan hijab dengan gaya turban dan dipadankan bersama kemeja biru.

Dia turut berkongsi beberapa foto dengan imej terbarunya daripada hari pertama berhijab, hari kedua, hari ketiga dan memasuki hari keempat pada hari ini.

Malah Elizad turut meningg4lkan kata-kata berbentuk motivasi untuknya tampil berhijab dengan sempurna pada suatu hari kelak.

“Slowly but surely,” tulisnya lagi.

Sumber:GEMPAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

 

Leave a Comment