Dijaga Sejak Kecil Hingga Umur 2 Tahun, Kan4k-Kan4k Mer4ung Saat Pulang Ke P4ngkuan Ibu Bapa K4ndung Und4ng Seb4k

Ber4t mata memandang, ber4t lagi bahu yang memikul. Itulah ungkapan paling sesuai menggambarkan situasi yang dilalui seorang wanita ini apabila terp4ksa berjauhan dengan anak yang dibesarkan sejak 2 tahun lalu.

Jaga sampai usia 2 tahun

Kisah sed1h itu dikongsikan oleh seorang wanita menerusi beberapa video yang dimuat naik di ak4un TikT0k, Ara Chantik. Berdasarkan video tersebut kelihatan seorang kan4k-kan4k perempuan berusia dua tahun menang1s teres4k-es4k saat berp1sah dengan si penjaganya, Ara.

Difahamkan, kanak-kanak yang digel4r dengan panggilan ‘Adik’ perlu pulang semula ke pangkuan ibu bapa k4ndungnya. Menurut Ara, meskipun berat untuk melepaskan namun dia perlu redha dan terima dengan hati yang terbuka.

Saya jaga anak adik dari kecil. Ini mak ayah dia ambil. Rindu adik walaupun bukan adik k4ndung tapi sayang tak terhingga 2 tahun bersama. Sabar ye, nanti adik balik.

Seb4k

 

@chantik_ara

sakitnya melepaskan yg sememangnya bukan milik kita🥺🥺🥺

♬ Denting – Fadhilah Intan ✨

@chantik_ara

anak dara kami sorg nie je… dapat jaga adiq marah klw dipanggil baby terus digelar diri die kakak.. sayang sgt kat adiq die❤️❤️

♬ original sound – official_achik asrain

Netizen pun seb4k

Video yang dikongsikan itu telah mendapat hampir 270k tontonan dan kebanyakan netizen meng4kui turut seb4k selepas menonton video tersebut. Mereka juga berharap agar Ara dan keluarga diberi kekuatan dan ketabahan dalam menempuhi perp1sahan ini.

Sumber: Ara Chant

Sumber : ohbulan.com

Leave a Comment