[VIDEO] Anak Mer4ung Van Bawa Jenaz4h Ayah Lalu Depan Rumah – ‘Ayah.. Ayah.. Kenap4 Ayah Perg1’

Memang tidak dapat dinaf1kan keh1langan individu yang tersayang amat per1t untuk ditel4n. Lebih-lebih lagi jika ia melibatkan ibu bapa kita sendiri. Walaupun agak suk4r untuk terima kenyataan berkenaan, namun kita sebagai hambaNya perlu akur dan reda dengan ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah SWT.

Men1nggal ak1bat C0v1d-19

Video yang dimuat naik seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai Liza Naim, mengundang seb4k orang ramai apabila kedengaran suara kanak-kanak menang1s sebaik van yang membawa jen4zah pesak1t c0vld-19 memperlahankan kenderaan sebelum berhenti di hadapan rumah.

Menurut perakam, jirannya itu mempunyai empat orang anak yang masih kecil namun dijempvt Illahi sebaik dij4ngkiti c0vld-19.

Ayah.. Ayah.. Kenapa ayah perg1.

Turut kelihatan kanak-kanak tersebut ditenangkan oleh penjaganya. Kejadian dikatakan berlaku di Taman Krubung Jaya, Melaka.

‘Men1nggalkan 4 orang anak masih kecil’

@lizanaim93

Ya allah 😭 , dugaan buat orang taman 😭sbb covid ..meninggal 4anak masih kecil😭

♬ bunyi asal – liza naim

‘Semoga anak-anak ni kuat’

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut seb4k dengan nasib yang men1mpa kan4k-kan4k tersebut dan dalam masa yang sama turut mendoakan supaya arw4h ayahnya ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

Sumber : lizanaim93

Sumber :  ohbulan.com

Leave a Comment