5 Hari Lalu Pak Nan Rat4pi KEMATlAN lsteri, Kini Dia Pula Dijempvt lIahi

Kuala Terengganu : Baru baru ini v1ral seorang suami yang mer4tapi pemerg1an isteri tersayang akib4t C19, dalam video tersebut beliau hampir pengs4n dipap4h ahli keluarga sebaik melihat jen4zah isteri didalam van jn4zah melalui kawasan rumah sebelum dikbum1kan ditanah perkvburan diuruskan oleh petugas pengebum1an jen4zah C19.

Melalui perk0ngsian yang tul4r dilaman sosial sebelum ini kisah di Terengganu yang mana seorang suami ayah kepada 5 anak merat4pi pemerg1an isteri tersayang akibat C19 setelah 4 hari diraw4t di H0spital.

Namun setelah 5 hari pemerg1an isteri tersayang suami pula menyusul selepas dikatakan reb4h dirumahnya, arw4h Pok Nan sememangnya ada peny4kit j4ntung dan tiada kaitan dengan C19.

Jumaat lepas isteri Pok Nan men1nggal, hari ni dapat berita yang Pok Nan pula yang men1nggal, Allahuu, 5 orang anak serta merta jadi yat1m p1atu.

Arwh Pok Nan sangat aktif dalam Jpkk Tok Dir serta merupakan AJK Masjid Tok Dir ,Semoga R0hnya dicucuri Rahmat. Al-Fatihah – Tok Dir

Assalamualaikum wbt, Siapa yg masih ingat video v1ral seorang suami yg keh1langan seorang isteri dan tidak dapat pegang jen4zahnya buat kali terakhir tu, baru dapat mesej dari anak sedara.

Beliau yang mengkhabarkan bahawa abang yg baju merah (Pak Nan) dalam video tu (suami arw4h) telah pun menghembvskan n4fas terakhir petang tadi 5hari selepas isteri beliau meng4dap Ilahi dan men1ngg4lkan 5 anak ada yang masih kecil.

Salam tkz1ah kepada keluarga arwh, Al fatihah kepada pasangan arw4h ini.

𝑨𝒍 π’‡π’‚π’•π’Šπ’‰π’‚π’‰β€¦
بِسْــــــــمِ Ψ§ΩŒΩ„Ω„ΩŽΩ‘Ω‡Ω Ψ§ΩŒΩ„Ψ±ΩŽΩ‘Ψ­Ω’Ω…ΩŽΩ†Ω Ψ§ΩŒΩ„Ψ±ΩŽΩ‘Ψ­ΩΩŠΩ’Ω€Ω€Ω€Ω€Ω€Ω€Ω€Ω€Ω€Ω…ΩΩ ۞
Ψ§ΩŽΩ„Ω’Ψ­ΩŽΩ…Ω’Ψ―Ω ِللهِ Ψ±ΩŽΨ¨ΩΩ‘ Ψ§Ω„ΨΉΩŽΨ§Ω„ΩŽΩ…ΩΩŠΩ†ΩŽ ۞ Ψ§Ω„Ψ±ΩŽΩ‘Ψ­Ω’Ω…ΩŽΩ†ΩΨ§Ω„Ψ±ΩŽΩ‘Ψ­ΩΩŠΩ…Ω ۞ Ω…ΩŽΨ§Ω„ΩΩƒΩ ΩŠΩŽΩˆΩ’Ω…Ω Ψ§Ω„Ψ―ΩΩ‘ΩŠΩ†Ω ۞ Ψ₯ΩŠΩŽΩ‘Ψ§ΩƒΩŽ Ω†ΩŽΨΉΩ’Ψ¨ΩΨ―Ω وΨ₯ΩŠΩŽΩ‘Ψ§ΩƒΩŽ Ω†ΩŽΨ³Ω’ΨͺΩŽΨΉΩΩŠΩ†Ω ۞ Ψ§ΩΩ‡Ω’Ψ―ΩΩ†ΩŽΨ§ Ψ§Ω„Ψ΅ΩΩ‘Ψ±Ψ§Ψ·ΩŽ الْمُسْΨͺΩŽΩ‚ΩΩŠΩ…ΩŽ ۞ ءِرَاطَ Ψ§Ω„ΩŽΩ‘Ψ°ΩΩŠΩ†ΩŽ Ψ£Ω†Ω’ΨΉΩŽΩ…Ω’Ψͺَ ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩŠΩ’Ω‡ΩΩ…Ω’ ΨΊΩŽΩŠΩ’Ψ±Ω Ψ§Ω„Ω’Ω…ΩŽΨΊΩ’ΨΆΩΩˆΨ¨Ω ΨΉΩŽΩ„ΩŽΩŠΩ’Ω‡ΩΩ…Ω’ ΩˆΩŽΩ„Ψ§ΩŽ Ψ§Ω„ΨΆΩŽΩ‘Ψ§Ω„ΩΩ‘ΩŠΩΩ†ΩŽ ۞
Ψ§ΩŽΩ…ΩΩŠΩ† يَا Ψ±ΩŽΨ¨Ω‘ΩŽ Ψ§Ω„Ω’ΨΉΩŽΨ§Ω„ΩŽΩ…ΩΩŠΩ’Ω†.

Sπ’†π’Žπ’π’ˆπ’‚ 𝒓𝒐𝒉 π‘¨π’“π’˜4𝒉 π’…π’Šπ’•π’†π’Žπ’‘π’‚π’•π’Œπ’‚π’ π’…π’Š π’Œπ’‚π’π’‚π’π’ˆπ’‚π’ π’π’“π’‚π’π’ˆΒ² π’šπ’ˆ π’ƒπ’†π’“π’Šπ’Žπ’‚π’ 𝒅𝒂𝒏 π’ƒπ’†π’“π’‚π’Žπ’‚π’ 𝒔𝒐𝒍𝒆𝒉. – Mekk Nieyy.

Yang pasti Arw4h Pok Nan terlalu kasihkan arw4h isterinya mungkin dia terasa amat keh1langan isteri tersayang kini dia juga menyusul temani isteri disana.

Semoga anak anak tabah kehil4ngan ibu sebelum ini dan ayahnya pula kini moga r0h kedua duanya tenang disana yang maha esa lebih sayangkan kedua keduanya. Al fatihah.

VlDEO:

Kredit:imediaviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber : Menujukebenaran

Leave a Comment