Eina Azman syukur suami d4h balik rumah selepas 12 hari melaw4n C0vld-19 – “Terima kasih bagi macam-macam tips untuk cuba sembvhkan dia”

SELEPAS mengh4rungi 12 hari penuh deb4ran, akhirnya aktres Datin Eina Azman bersyukur suami Datuk Kaiser Gurmeet sembvh sepenuhnya daripada j4ngkitan c0vld-19.

Pemilik nama Ainur Syakina Azman, 26, berkata, suaminya kini sudah selamat kembali ke rumah mereka pada Khamis dan berada dalam keadaan sihat.

Bercerita tentang perasaan b1mbangnya dalam tempoh itu, Eina berkata, suaminya hampir dimasukkan ke un1t raw4tan rapi (I CU) h0spital berkenaan berikutan j4ngkitan v1rus mereb4k 30 peratus pada p4ru-p4ru suaminya.

Eina 1

Eina berkongsi perkara itu di Instagram pada Khamis.

“Syukur Alhamdullilah selepas 12 hari yang cukup mendeb4rkan buat diri saya dan keluarga bila memikirkan keadaan suami saya yang kena c0vld tahap 4 dan p4ru-p4ru pun dah merebak 30 peratus.

“Dengan 0ksigen yang turun naik dan doktor pun ada cakap kalau dalam masa dua hingga tiga hari 0ksigen tak ok suami kena masuk I CU.

“Kalau boleh saya memang tak nak suami saya dimasukkan ke I CU. Ya Allah saya tak tahu nak cakap macam mana perasaan ketika itu.

“Hanya Allah saja yang tahu perasaan saya yang tak senang duduk. Memikirkan apa patut saya buat. Saya dah cuba ikhtiar macam-macam cara untuk cuba sembvhkan suami saya,” katanya.

Pada 31 Ogos lalu, Eina memaklumkan dia, suami dan dua pembantu rumah dij4ngkiti v1rus c0vld-19.

Manakala, dua cahaya mata kembar iaitu Arianna Aubrey dan Karl Kareef yang kini berusia lima tahun tidak dij4ngkiti v1rus berkenaan.

Keesokan harinya, keadaan suaminya semakin bvruk dan dimasukkan ke sebuah pusat perub4tan di Kuala Lumpur selepas paras 0ksigen menurun.

Dalam pada itu, pelakon drama The Maid ini mengucapkan terima kasih kepada keluarga, rakan-rakan serta pengikutnya di laman sosial atas doa yang tidak henti.

eina 2

Suami Eina dimasukkan ke h0spital akibat paras 0ksigen menurun.

“Disini saya ingin ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada keluarga, kawan-kawan dan semua pengikut saya yang tak henti-henti mendoakan dan bagi saya macam-macam barang dan tips untuk cuba sembvhkan suami saya.

“Saya tak mampu nak balas semua WhatsApp dan DM. Saya hanya mampu ucapkan terima kasih sekali lagi atas segala doa-doa yang baik untuk diri saya suami serta bibik-bibik.

“Sekarang ini suami saya pulang ke rumah mungkin juga dari doa-doa anda semua yang Allah makbulkan. Syukur Alhamdullilah amin,” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment