“Mesti s0rg bawak semua nk try ni” – [VIDEO] First T1me Pakai Sunscreen, Re4ksi Pemuda Ni Buat Ramai Terhibur

Kalau kita bercakap s0al penjagaan kulit ni, biasanya kita tahu bahawa kaum wanita lah yang paling mengambil berat dan r1sau dengan keadaan kulit mereka. Selain daripada membeli pr0duk berkualiti, mendapatkan r4watan untuk kulit juga adalah penting bagi mereka supaya kekal yakin dengan mempunyai kulit sihat.

Namun kaum lelaki juga tak kurang hebatnya, apabila ada juga yang betul-betul menitikberatkan soal penjagaan kulit ini. Tapi bagi mereka yang baru ingin cuba-cuba soal penjagaan kulit ni, mesti mereka akan rasa teruja macam kisah ini.

Teruja pakai sunscreen

Baru-baru ini, gel4gat seorang lelaki yang pertama kali mengenakan sunscreen pada mukanya menjadi tul4r di media sosial.

Menerusi posting yang dikongsi oleh @Safwan Hamsani ini, menunjukkan aks1 seorang rakannya yang seakan teruja selepas mencuba memakai sunscreen pada wajahnya.

Dalam video berkenaan, sekumpulan lelaki ini dilihat berada di dalam surau dan sedang bersiap-siap untuk keluar. Pada ketika itu, mereka semua ini sedang mengikuti sebuah lat1han kh4s di Universiti Malaysia Kelantan.


Sumber: TikTok

Kemudian salah seorang dari kawannya yang dikenali sebagai Zul, mencal1tkan krim tersebut ke mukanya. Disebabkan itu pertama kali dia menggunakan pr0duk tersebut. dia jadi teruj4 dan ketawa melihat mukanya ketika itu sambil rakan yang lain mengajar cara memakainya. Seronok betul tu.

Malahan, salah seorang dari kawannya siap tolong pegangkan telefon supaya Zul lebih mudah untuk tengok kamera pada waktu itu. Memang kawan yang bagus.

Posting tersebut mula menjadi perhatian ramai, dan sehingga kini video berkenaan telah meraih lebih dari 191k tontonan di TikT0k.

@safwanhamsani

Amende laaaaa

♬ original sound – Safwan Hamsani

“Haa mcm tu lah perempu4n bersiap kat surau”

Menjengah ke ruangan k0men, aks1 pemuda tersebut membuatkan rata-rata netizen melihat jadi terhibur. Menurut k0men oleh seorang netizen mengatakan, bahawa aks1 dilakukan pemuda itu betul macam wanita yang tengah bersiap-siap ketika di dalam surau.

Selain itu juga, pertolongan oleh rakannya itu membuatkan ramai yang b0leh relate dengan apa yang selalu dilakukan oleh wanita ketika sedang bersiap bersama kawan-kawan mereka.

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Tak pernah lagi min teng0k orang excited nak buat skincare ni. Kawan-kawan dia pun bagus sebab supp0rt dia. Tapi betul ke kalau perempuan macam ni juga?

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment