“C0mplicated kalah perempuan” – [VIDEO] 4ksi Dua Lelaki ‘Bertengk4r’ Seb4b Maggi, Buat Netizen Terhibur

Dalam ramai-ramai kawan kita, mesti akan ada seorang tu yang per4ngai suka saja nak meny4kat orang lain. Boleh dikatakan juga, dia ini lah yang akan menceriakan suasana setiap kali kita semua berkumpul bersama.

Macam kisah ini, apabila seorang rakan dilihat sengaja nak ‘bertengk4r’ dengan kawannya semata-mata sebab mi segera.

Kawan nak maggi

Sejak beberapa hari yang lalu, sebuah video mengenai dua orang sahabat ini telah mendapat perhatian oleh pengguna media sosial.

Menerusi posting dik0ngsikan oleh @Senyum S0kmo, menunjukkan seorang lelaki yang seakan tengah m4rah dekat kawannya sebab t4k beli makanan yang dipesan. Dalam video tersebut, lelaki tersebut memer1ksa plastik makanan yang dibawa oleh seorang rakannya itu.

Sumber: TikTok

Lalu dia terus bertanya tentang maggi yang dikirimnya, tapi kawannya mengatakan bahawa mi segera tersebut t1ada di kedai. Oleh sebab itu, rakannya tersebut membel1 maggi yang dah siap dimasak dari sebuah restoran berhampiran.

Sebaik saja dia melihat bungkusan makanan yang dah dimasak itu, dia seolah-olah t4k berpuas hati dan mula ‘bertengk4r’ dengan kawannya itu. Pada mulanya, kawannya jelaskan kenapa dia tak bel1 apa yang dipesan dengan baik. Walaupun dis0al banyak kali, dia tetap sabar dan mengatakan makanan itu boleh dimakan kalau terasa l4par nanti.

Bukan tu saja, kawannya itu siap bel1kan air lagi dengan menyatakan dia teringat kepada sahabatnya yang memesan maggi tersebut.

Aks1 mereka yang bercakap dalam l0ghat utara ini telah menjadi v1ral, dan sehingga kini video tersebut telah meraih lebih dari 491k views di TikT0k.

@senyumsokmo3521

♬ original sound – Senyum Sokmo

“Baguih sungguh kawan tu”

Menjengah ke ruangan k0men, nyata aks1 mereka berdua itu membuatkan rata-rata netizen terhibur. Walaupun kawannya itu dis4kat sebegitu rupa, namun ada yang berpendapat bahawa dia sangat baik hati sebab tak mahu kawannya l4par.

Selain tu juga, ada yang mengatakan bahawa aks1 mereka ini saling tak tump4h seperti pasangan kekasih yang berg4duh soal makan.

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Sumber: TikTok

Ad0i terhibur betul tengok kawan dia tu. Tambah pula dengan slang utara tu, pergh makin rancak dengar dorang bercerita.

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment