“Samp4i Hati” – Lelaki Ini Tergelincir Di Air Terjun, Rakannya Pula Ris4ukan Ayam G0reng

Mandi air terjun selepas hiking sudah menjadi kebiasaan buat pemuda di luar sana

Mana t1daknya, kedengaran air daripada air terjun yang sangat refreshing membuatkan semua teruja dan ingin bermandi manda di situ.

Baru-baru ini tul4r sebuah video di TikT0k yang memaparkan seorang lelaki tergel1ncir di air terjun sambil memegang ayam goreng telah mencur1 tumpuan.

Lihat video penuh itu di bawah:

@helzzzz2

Dah viral dah tempat ni ##sungaipisang tengok sampai habis hehe

♬ original sound – helzzzz – Kawaragi Senju

Member tergelinc1r tetapi kawannya pula r1saukan ayam goreng

Menerusi video berkenaan, kelihatan sekumpulan lelaki sedang bermandi manda di air terjun sambil menikmati sarapan mereka.

Apa yang lebih menghiburkan adalah apabila salah seorang lelaki dilihat tergelincir lalu terj4tuh dalam air semasa mahu menuju ke satu arah.

Lebih melucukan lagi apabila rakan yang merakamnya menjerit “4duh, ayam goreng aku” itu membuatkan semua ketawa.

Image via @helzzzz2 (TikToK)


Image via @helzzzz2 (TikToK)

“Ya Allah bang, ayam tu okay ke tak? Kes1an member” – Netizen

Dalam pada itu, hasil tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut terhibur. Malah, ramai yang meny4kat mereka dengan ayam goreng itu.

Ketika artikel ini ditulis, video itu telah meraih 1.2M tontonan, 130K tanda suka dan 6K komen di TikT0k.

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikT0k:

Image via @helzzzz2 (TikToK)


Image via @helzzzz2 (TikToK)

Image via @helzzzz2 (TikToK)


Image via @helzzzz2 (TikToK)


Image via @helzzzz2 (TikToK)

Bak kata orang, member yang baik akan gel4k dulu baru tolong! 😛

Sumber : says.com

Leave a Comment