“Tak sempat sarung d0” – [VIDEO] Men4ngis Bila Kasut RM70k Terju4l, Peniaga Bundle Luah Rasa Syukur

Anak muda yang berbakat dalam perniagaan bagaikan ‘cendawan tumbuh selepas hujan’ kerana juml4h mereka menceburi bidang ini semakin meningkat laju lagi-lagi dalam perniagaan bundle atas talian.

Dalam perkongsian @_husaifoo, dia telah memuat naik video di ak4un Tikt0knya yang menunjukkan seorang peniaga bundle menang1s apabila sepasang kasut yang diju4lnya dibel1 oleh seorang pemuda.

@_husaifoo

Cuba teka apa nama kasut tu? Credit to IG Live : ive_zheng. ##70k ##fyp ##sbdunk

♬ original sound – Firdexs – Dausrx

“Tak sempat pakai dah ju4l”

Pemuda yang dikenali sebagi Zeng telah menjalankan aktiviti perniagaan bundle dengan menju4l pakaian dan kasut-kasut berjenama yang agak mah4l di ak4un instagramnya.

Semalam, dalam Live Instagramnya, dia bersama tiga orang rakannya sedang mempr0mosikan barangan yang diju4l. Dia juga telah menunjukkan kasut kesayangannya dan meletakkan h4rga yang sangat t1nggi.

Tapi alangkah terkejvtnya apabila ada seorang pelanggannya dari Johor sudi untuk membel1 kasut tersebut dengan harga RM70k dan ia membuatkan Zeng menj4tuhkan air mata syukur walaupun dia tak sanggup untuk melepaskannya.

Sumber: NikeSB

“H4rga tak masuk 4kal”

Jika dilihat dalam laman sesawang Nike SB, kasut yang diberi nama ‘Nike SB What The Dunk’ yang dilancarkan pada 2007 itu diju4l dengan harga lebih kurang RM52,832.05 h4rga Malaysia tidak termasuk cuka1.

Menjengah di ruangan k0men, rata-rata netizen terkejvt apabila mendengar h4rga kasut tersebut dan ada yang sanggup untuk membel1nya.

Sumber: Tiktok

Zeng juga ada memberitahu yang dia sangat gembira kerana ada yang sanggup nak bel1 kasut itu kerana minat. J4tuh air mata j4ntan.

H4rga kasut dah macam h4rga kereta, kalau min dah fikir berjut4 kali kalau nak bel1.

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment