[VIDEO] 14 Tahun Jadi Anak B0ngsu, Sekali Dapat Adik Pula! – ‘Hikmah PKP, Semuanya Rezeki’

Siapa sangka walaupun anak b0ngsu sudah berusia 14 tahun, se0rang wanita diberikan rezeki untuk melahirkan seorang lagi cahaya mata. Gelaran b0ngsu yang dipegang remaja ini akhirnya bertukar dan ‘dir4mpas’ oleh adiknya.

B0ngsu tak jadi b0ngsu

Seperti perkongsian pemilik TikT0k, dikenali sebagai Pienaaaa menceritakan adik beradiknya menerima ahli keluarga baharu yang sama sekali tidak disangka-sangka. Menerusi video tersebut, gadis ini turut memperincikan umur adik-beradiknya yang lain.

Bila semua dah tua bangka, dapat adik baru.

Mengulas lebih lanjut, gadis ini menceritakan adik lelaki berusia 14 tahun turut membantu ibunya dalam menjaga adik bongsunya berikutan adik-beradik yang lain sudah bekerja dan belajar di lu4r kawasan. Pada masa yang sama, gadis ini menganggap kehadiran bay1 tersebut adalah rezeki yang dikurniakan oleh Allah S.W.T.

B0ngsu tak jadi jaga bongsu yang sebenar. Sebab abang dan kakak lain dah kahwin, kerja dan belajar jauh. Hikmah PKP juga. Semuanya rezeki

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen sempat mengusik remaja 14 tahun ini berikutan takhta b0ngsunya telah dir4mpas. Pada masa yang sama, netizen turut berkongsi pengalaman yang sama dihadapi oleh mereka.

Video penuh:

@pienoll

Baby PkP ##ZerolutionForEveryone ##pkp

♬ Oh No – Kreepa

@pienoll

Reply to @yattzainuddin Bongsu tak jadi yang jaga The Real Bongsu ##ZerolutionForEveryone ##pkp ##babypkp

♬ Bombastic – 𝘿2𝙈 💠𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔💠

@pienoll

Reply to @azygetreal Hikmah PkP juga. Semuanya rezeki ##ZerolutionForEveryone ##pkp ##raya

♬ original sound – Pienaaaa

Sumber: Pienaaaa

Sumber : ohbulan

Leave a Comment