Bela Ikan Fl0wer H0rn Sejak Kecil Lagi, Lelaki Ini Lu4h Rasa Sed1h Terpaksa G0reng Sebab…

Ha1wan peliharaan boleh dianggap seperti keluarga kerana banyak masa yang diluangkan bersama mereka. Hari pemerg1an haiwan peliharaan boleh dianggap sebagai hari h1tam buat pemiliknya.

Baru-baru ini, seorang pemuda dari Ind0nesia ada berkongsikan beberapa vide0 di TikT0k berkenaan ikan Fl0wer H0rn miliknya yang terpaksa dig0reng. Lebih mem1lukan, pemuda ini sudah membela ikan itu semenjak ia kecil lagi.

@dareevil_

Ya gimana ya ##lohan ##ikanlohanku

♬ tulus_andai aku bisa – panyaaa

Dalam video yang berdurasi selama 8 saat itu, lelaki ini meluahkan rasa sed1hnya kerana terp4ksa mengg0reng ikan yang dibela. Difahamkan, dia ada membela beberapa ikan Fl0wer H0rn dan salah satu daripadanya tidak mempunyai umur yang panjang.

Tidak sanggup memakan dag1ng ikan peliharaannya sendiri, lelaki ini memberikan ikan yang dig0reng itu kepada kucingnya. Pemuda ini sempat bersel0roh dengan menggelar kucingnya tidak mempunyai perasaan kerana mem4kan ikan kesayangannya.

@dareevil_

Balas @kiagusihwan ya namanya juga manusia, mamalia paling buas dibumi 😅

♬ Yamet Kudasi Ara Ara Kimochi – Tyo Play

Video ikan Fl0wer H0rn yang dig0reng itu mendapat perhatian ramai. Ketika artikel ini ditulis, video tersebut sudahpun mencecah 16.8 jut4 jumlah tontonan.

Apabila ditanya oleh warganet berkenaan rasa isi ikan Fl0wer H0rn, pemuda ini sempat berseloroh dengan mengatakan rasa isi ikan itu seperti kenangan.

“cuma rasanya kayak makan kenangan aja :’)”

@dareevil_

Balas @gisnaastria bisa kok, cuma rasanya kayak makan kenangan aja :’) ##lohan ##lohanku

♬ Aku Sayang Aku – Chintya Gabriella

Orang yang ada ha1wan peliharaan mesti faham per4saan pemuda ni kan?

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment