[VIDE0] Datang Majlis Kawin, Reaksi An4k Kecil Ini Teng0k Bapa Kandung Naik Pelamin Bikin Seb4k

Setiap pasangan yang berkahwin pasti mengimpikan perhubvngan yang berkekalan tetapi ada di antara mereka terpaksa ‘berp1sah’ kerana sudah tidak serasi. Namun individu yang paling terkesan dengan perp1sahan tersebut adalah an4k-an4k.

Baru-baru ini v1ral satu video di TikT0k memaparkan reaksi seorang kanak-kanak seakan ‘sed1h’ apabila melihat bapa tercinta bersanding di atas pelamin bersama wanita lain.

Bapa k4ndung kahwin lain

@firansrathore

ayah adalah cinta pertamanya anak perempuan ##tetapkuatmenjalani

♬ Originalton – 🧸𝐌𝐞𝐡𝐫𝐨𝐦𝐚🧸

@firansrathore

ya Allah tak kuasa mnahan air mata ini, melihat anak yg datng ke nikahan ayahnya😭😭 semua para tamu undanganpun ikut menangiss😭😭😭 ##kasihayah ##fyp

♬ astaghfirullah cover suling – M Rijal Ndh

Menerusi video pendek yang dik0ngsikan di ak4un TikT0k, Firansrathore memperlihatkan seorang kanak-kanak perempuan menghadiri majlis perkahwinan bapa k4ndungnya bersama wanita lain yang merangkap bakal ibu t1rinya.

Namun lebih meruntun hat1 apabila si anak kecil ini seakan tidak melepaskan pandangan ke arah pelamin melihat momen bahagia bapa tercinta bersama pasangan hidupnya. Ketika di atas pelamin, si bapa sempat memelvk dan berbisik sesuatu kepada anak kesayangannya itu.

Sed1hnya…

@firansrathore

♬ original sound – zando – Zando

Difahamkan, selepas turun dari pelamin, anak kecil ini terus menang1s sebelum dipujvk oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama Bibi. Menurut sumber, kanak-kanak ini sed1h kerana terp4ksa berjauhan dengan bapa tercinta.

Tak dinafikan, dengan umur yang baru setahun jagung, sudah pasti anak kecil ini tidak faham dengan situasi yang dilalui ibu bapa kandungnya sebelum ini.

Menang1s lepas turun pelamin

@firansrathore

Tetap smangat dan bersyukur sayangku, banyak orang yg menyayangi kamu❤##semangatsayangku ##ayahhebat ##Fyp

♬ Kabhi Hasna Hai Kabhi Rhona Hai – उठाॊप लवडथ

@firansrathore

Ayah yg hebat dan Ibu sambung yg Baik ❤❤##Reyni Yurida Rahayu##TetapBahagia ##ayahyanghebat

♬ original sound – nia yuliati – AR”YA-17

Sumber: Firansrathore

Sumber : ohbulan.com

Leave a Comment