[VIDE0] Teruj4 Sangat Lama T4k Jumpa B0yfriend, Akhirnya Jatvh Tersemb4m Akibat Lantai Licin

Bagi pasangan yang berc1nta, perhubvngan jarak jauh ini adalah salah satu yang paling t1dak disukai. Setiap pasangan yang bercinta ini menginginkan pasangannya selalu berada di depan mata dan dekat dengan dirinya.

Salah satu sebab adalah kerana mereka ini akan berjauhan dan sus4h untuk berjumpa. Apabila berjauhan, rindu untuk bertemu adalah yang paling lazim. Bercakap mengenai pasangan yang berjauhan, satu vide0 telah dimuatnaik di aplikasi Tik T0k mengenai hubvngan jarak jauh.

Video tersebut yang telah dit0nton seramai 57.3 jut4 orang itu mengenai satu pasangan yang sudah lama tidak berjumpa dan kerinduan itu bertuk4r menjadi satu jen4ka apabila pasangan lelakinya itu telah tergel1ncir dan pada masa yang sama si wanita itu ingin memelvk pasangannya itu.

Apa yang membuatkan ianya menjadi jen4ka adalah mereka berdua sama2 j4tuh tetapi sempat lagi bangun sambil memelvk antara satu sama lain seperti tidak ada apa2 yang berlaku. Sangat law4k melihat situasi yang sedikit kekok itu.

Video penuh :

@loreeaaluisaa

disfruten como mi hermana se parte entera ##parati ##fyp ##fypシ ##longdistance

♬ sonido original – loreaaluisaa

Bila menjengah ke ruangan k0men pula, warganet masing2 men1ngg4lkan k0men yang l4wak. Antaranya ialah m4lu pun dpaat s4kit pun dapat. Walaupun begitu keterujaan dapat berjumpa yang tersayang itu masih terasa kepada pasangan tersebut.

K0men Netizen:

Sumber : Tiktok / sinarviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Sumber :   Trending Habis

Leave a Comment