Suami Sy0k Try Baju Nikah, Sekali Isteri Pertama & Anak Dtg Butik Pengantin Buat Kejvtan Hari Jadi – ‘Sed1h Teng0k Budak Tu’

Baru-baru ini v1ral satu vide0 di media s0sial memaparkan seorang wanita membuat kejvtan dengan memberikan sebiji kek sempena ulang tahun kelahiran suaminya. Tetapi apa yang menarik perhatian ramai apabila kejvtan tersebut dilakukan ketika si suami sedang melakukan persiapan perkahwinan keduanya.

Isteri pertama datang buat surpr1se

Menerusi video pendek yang dimuat naik di aka4un TikT0k Sahabat Alstr0 memperlihatkan pasangan pengantin berada di sebuah butik memilih busana sebagai persediaan untuk majlis perkahwinan mereka. Kelihatan juga beberapa individu lain termasuk pekerja butik sedang melayani pasangan pengantin tersebut.

Namun secara tiba-tiba seorang wanita memasuki premis tersebut dengan membawa sebiji kek. Rupa-rupanya wanita itu adalah isteri pertama pengantin lelaki dan tujuannya ke butik kerana mahu membuat kejvtan sempena ulang tahun kelahiran si suami.

Aku kasi1han lihat isteri sahnya membawa anak-anak untuk lakukan surpr1se kepada suaminya. Tapi suaminya malah pilih baju untuk pernikahannya.

Meskipun tahu si suami bakal mengahwini wanita lain tetapi wajah si isteri pertama kelihatan sangat tenang dan seakan sudah ikhlas dengan keputvsan si suami.

Respon netizen

Menjengah di ruangan k0men, kebanyakan netizen memuj1 ketabahan dan kekuatan yang dimiliki oleh wanita ini. Tid4k kurang juga ada di antara mereka tidak henti-henti memberikan kata-kata semangat selain berharap agar wanita ini terus kuat menjalani kehidupan berp0lig4mi.

Sumber: Sahabat Alstr0

Sumber :Limauasamboi

Leave a Comment