Hanya ada seek0r dua kucing pada awalnya, tid4k lama selepas itu makin banyak ‘geng’ kucing yang datang menunggunya ketika memancing

Bagi sesetengah orang aktiviti memancing adalah sesuatu yang membu4ng masa dan memb0sankan. Mana tidaknya, kita perlu menunggu umpan yang dipasang mengena dan kadangkala ia memakan masa yang agak lama.

Buat mereka yang tidak sabar pasti akan mudah untuk berputvs asa tetapi buat mereka yang suka memancing ia adalah aktiviti yang boleh menghilangkan tek4nan. Sama lah seperti seorang lelaki ini apabila dia menjadikan memancing sebagai hobi untuk menghilangkan tek4nan di tempat kerja.

Apa yang menariknya, di tempat memancing dia terjumpa dengan kucing jal4nan yang sering melihatnya memancing. Pada mulanya hanya ada seek0r dua kucing di situ, jadi selepas dia berjaya men4ngkap ikan kecil dia akan memberikan ikan tersebut kepada kucing-kucing itu dan dia berasa sangat gembira dengan apa yang dilakukannya.

Lama-kelamaan semakin banyak kucing yang datang kepadanya. Kalau sebelumnya hanya ada seek0r dua tetapi tidak lama selepas itu makin banyak kucing yang datang kepadanya setiap kali dia memancing.

0rang-orang pada mulanya memintanya untuk tidak mengendahkan kucing-kucing tersebut, namun dia tidak tidak boleh melakukannya kerana dia sudah terbiasa. Kucing-kucing di situ juga biasa dengannya. Ada di antara mereka yang terp4ksa mencur1 ikan yang dit4ngkap oleh pemancing di situ dan tidak mudah untuk mengawal kucing-kucing di situ.

Hal itu menyebabkan netizen ini mula berasa tertek4n semula. Dia memancing untuk menghilangkan tek4nan tetapi kucing-kucing yang menunggunya membuatkan dia tertek4n semula. Kas1han betul!

Sumber : Erabaru

Leave a Comment