“Sampai terc4mpak penyapu!” – Tengah Ser0n0k Mengemas, Lelaki Mel0mpat Terkejvt Nampak ‘Ular’

Bukan senang untuk ajak ahli keluarga j0in sama-sama aktiviti mengemas rumah. Apatah lagi untuk teng0k diorang betul bersungguh-sungguh untuk berg0tong-r0yong.

Biasalah, bila dah kata mengemas rumah, mesti setiap ceruk dan juga celah-celah perab0t dalam rumah akan dibersihkan dengan sebaiknya. Demi menjamin kebersihan yang memuaskan hati, segala ‘harta’ akan dikeluarkan semasa mengemas.

Terbaharu, satu vide0 di TikT0k telah mendapat ribuan views dan juga likes kerana satu ins1den melibatkan adiknya yang boleh dikatakan mencuit hati ketika mengemas rumah. Video tersebut boleh ditonton di ak4un @fadida88.

@fadida88 hahaha mmg gelak 1 rmh tgk adik aku meloncat#fyp #kamisempoi♥️💙 ♬ original sound – Ida amoy

Ketika mengemas rumah, adiknya dilihatkan sedang bersemangat untuk menyapu rumah menggunakan penyapu lidi. Alang-alang itu, dia menyapu sekali di bawah sofa untuk mengeluarkan kot0ran atau habuk tetapi tanpa dis4ngka, ‘ular’ tiba-tiba sahaja muncul.

Rata-rata netizen di bahagian k0men terhibur dengan ins1den dan reaksi adiknya kerana kelihatan betul-betul terkejvt. Tak kurang juga yang menceritakan pengalaman mereka yang seakan sama ketika mengemas rumah. Hahaha.. Macam-macam lah korang ni! Terhibur Min jadinya.

Sumber: TikTok

Perkara itu telah menyebabkan dia terkejvt sehingga terc4mpak penyapu yang sedang digunakan. Bukan tu je uolls, dia hampir-hampir lar1 lintang pukang. Rupa-rupanya, itu hanyalah ular mainan! Lahh, buat terkejvt je!

Pastikan kesel4matan diutamakan walaupun hanya mengemas rumah sendiri. Hal ini kerana kem4langan boleh terjadi dimana-mana dan bila-bila masa sahaja.

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment