Aar0n Aziz terkejvt jadi punca pasangan bercerrai, sed1h guna alasan ‘terlalu minat’ – “Harap dapatlah rujvk demi anak-anak dan amanah”

SED1H… itu yang dirasakan pelak0n Datuk Aaron Aziz apabila membaca lap0ran akhbar mengenai dirinya menjadi salah satu punca percerra1an pasangan suami isteri.

Aaron atau nama sebenarnya Aaron Mustapha Aziz, 45, mend0akan pasangan suami isteri yang berp1sah disebabkan dirinya kembali rujvk semula demi anak-anak mereka.

“Ya Allah… saya baca ini, saya berasa sed1h… saya sama juga dengan suami lain inginkan rumah tangga yang bahagia.

Aaron 1

Aaron turut berk0ngsi paparan skrin artikel tersebut.

“Abang harap dapatlah rujvk demi anak-anak dan amanah. #Jangankec4mabang #Abangtakbers4lah #Perkarayangabangtidakinginberlaku,” tulis Aaron di Instagram.

Terdahulu, sebuah artikel melap0rkan beberapa faktor menjadi alasan percerra1an pasangan suami isteri antaranya permainan dalam talian PU BG, pr0duk bekas makanan dan Aaron Aziz.

“PUB G, Tupperware, Aar0n Aziz, antara alasan cerra1,” tulis tajuk di artikel tersebut yang disiarkan pada Jumaat.

Menerusi artikel tersebut, isteri terlalu meminati Aaron Aziz menjadi salah satu punca k3s percerra1an pasangan Islam di Malaysia.

Aaron 2

Aaron bersama isteri dan anak-anak.

Sementara itu, rata-rata netizen di ruang k0men perk0ngsian itu pada awalnya salah faham dengan tajuk tersebut dengan menyangkakan akt0r berkenaan bercerra1.

“Terkejvt baca, mula ingat Aaron Aziz bercerrai sebab PU BG dan tupperware. Maaf bro, minta simpang. Saya doakan awak serta isteri panjang jod0h hingga ke jannah.

“Terkejvt, tadi ingatkan Aaron yang cerrai… baca dua tiga kali baru faham,” antara k0men netizen.

Sumber : mStar

Leave a Comment