DJ Lin menang Penyampai Radi0 Paling P0pular buat kali keempat, h0rmat dan tak s0mb0ng dengan peminat r4hsia kejayaan

BUKAN biasa-biasa! Penyampai radi0 Suria FM DJ Lin merangkul gelaran Penyampai Radi0 P0pular buat kali keempat di Anugerah Bintang P0pular Berita Harian Ke-34 (ABPBH34) yang berlangsung pada malam Sabtu.

DJ Lin atau nama sebenar Roslinda Abdul Majid, 45, yang p0pular menerusi segmen Suria Cinta menew4skan empat pencabar terdekatnya iaitu Haziq, Sharifah Shahirah, Tyzo dan Jep Sepahtu.

Beliau mengucapkan terima kasih kepada ibu dan anak-anaknya yang memahami tug4snya dalam bidang seni yang terpaksa meng0rbankan banyak masa.

lin

DJ Lin p0pular menerusi segment Suria Cinta di Suria FM.

“Alhamdulillah terima kasih Allah, terima kasih kepada ibu saya, tanpa d0a mak saya tak ada kat sini, kepada anak kerana memahami kerjaya ibu dia, kepada kelab peminat Malaysia dan lu4r negara yang setiasa menolong saya dan sentiasa di sisi saya.

“Pada saya paling penting sekali bagaimana kita membawa diri, peminat sekarang sangat bijak, kena ikhlas jalinkan silaturrahim.

“Jangan s0mb0ng dengan peminat sentiasa h0rmat peminat. Tanpa peminat kita bukan siapa-siapa,” ujarnya.

Ini merupakan kemenangan keempat DJ Lin bagi kategori sama selepas kejayaan dicapai pada ABPBH 2015 dan edisi ke-32 dan edisi ke-33 tahun lalu.

ABPBH34 yang dih0skan Sherry Alhadad bersiaran secara langsung dari Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur pada malam Sabtu.

Sumber : mStar

Leave a Comment