Terima Panggilan Pukvl 2 Pagi Kena Sahkan Satu Kem4tian, Pemandu Ambul4ns Terkedv Bila Sampai

Se0rang lelaki yang berkh1dmat sebagai pemb4ntu kes1hatan menerusi satu thread di laman Twitter menceritakan satu ins1den ser4m yang mungkin tidak dapat dilupakan. Menerusi video pendek tersebut, dapat dilihat satu lemb4ga m1steri berpakaian put1h yang dilihat seperti p0c0ng.

Video pendek seram :

Ujar lelaki ini, vide0 tersebut bukannya dirakam sendiri olehnya tetapi telah dirakam oleh se0rang pemandu ambul4ns. Kisahnya bermula, apabila kawannya perlu standby sewaktu bekerja dan menerima panggilan pada jam 2 pagi yang menyatakan terdapat satu m4y4t yang perlu disahkan ketika itu juga.

Susulan daripada menerima panggilan tersebut, kawannya meminta supaya pemandu 4mbulan bersedia dan memakai sut peralatan perl1ndungan diri (P PE) sebelum menuju ke lokasi kejadian.

Nampak sesuatu yang seram

Ketika sampai di l0kasi tersebut, rumah allahy4rham dipenuhi dengan orang ramai yang sedang berkumpul. Berikutan kawasan hadapan rumah itu dipenuhi dengan kereta dan motosikal, perkara tersebut secara tidak langsung menyebabkan ambul4ns tersebut mengalami kesuk4ran untuk bergerak.

Susulan daripada itu, pemandu ambul4ns itu perlu mencari parkir dan menyuruh rakannya masuk ke dalam rumah terlebih dahulu bagi menguruskan jen4zah. Bagaimanapun, alangkah terkejvtnya pemandu ambul4ns tersebut apabila melihat satu lemb4ga m1steri yang berdiri di tengah-tengah jalan di bawah suluhan lampu jalan.

Terus ambil telefon dan rakam

Pemandu ambul4ns ketika itu, bertindak merakam ‘lemb4ga’ m1steri itu dan dia sama sekali tidak menceritakan mengenai kejadian tersebut kepada rakannya. Ketika perjalanan pulang, barulah pemandu ambul4ns ini menceritakan dan menjelaskan dia bertindak mengambil video sebagai bukti.

Ketika artikel ini ditulis, pemilik vide0 ini sama sekali tidak mended4hkan lokasi asal di mana kejadian ini berlaku.

Sumber: MA Kg. Pisang

Sumber : Trending Sangat

Leave a Comment