[VIDE0] Geram Asyik Kena ‘G4nggu’, Wanita Ini Selamba ‘S0und’ H4ntu!

K0rang ada tak pengalaman kena kac4u dengan m4khluk h4lus? Kalau tak tervk pun mesti paling-paling kac4u sikit, manja-manja tu ada kan?

Tapi masa kena kac4u tu, apa reaksi korang? Terus pan1k ke, tenang fikir baca ayat, d0a apa yang patut ke atau cabut lari terus?

Kalau macam akak ni min salut habis lah. Dia b0leh s0und sekali kat h4ntu tu sebab geram sangat asyik kena kac4u!

Melalui perk0ngsian di laman TikT0k milik Beufit Nourish ini, dikatakan mereka sering dig4nggu dari atas ceiling pejabat. Katanya g4ngguan tersebut dialami mereka setiap hari.

@beaufit04 Semoga Allah jauhkan kita semua daripada perkara syirik & khurafat. #fypシforyoupage #fypdongggggggg #lostweight #sihir #dugaanmeniaga #Dengki #Fitcoffee #fypシ ♬ bunyi asal – Beaufit Nourish

Namun, akibat dah tak tahan sangat asyik dig4nggu berhari-hari sehingga paling tervk kedengaran bunyi seperti orang tebar pasir dan bal1ng batu dari atas, akak ni beranikan diri ‘s0und’ apa yang ada dekat atas ceiling tu.

Katanya g4ngguan tersebut berlaku akibat dihantar orang lain yang bvsuk hati. Biasalah adat bern1aga, ada yang tak suka…

Jika dilihat di ruangan k0men, ada yang kata tindakan akak ni meng4muk dan ‘s0und’ ‘benda’ tu adalah tindakan yang betul. Kata mereka, jangan nampak kita lem4h dan t4kut nanti ‘benda’ tu lagi suka.

Sumber: TikT0k

Selain itu, ada juga yang mend0akan agar pern1agaan akak ini dipelihara serta segalanya dipermudahkan. InshaAllah…

Sumber: TikT0k

Zaman serba m0den ni tak p4yah lah guna cara k0t0r nak majukan b1snes tu…bersaing lah secara sihat, barulah rezeki berkat.

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment