Amb0i sakan! Baru 9 tahun dah mengaku dating dengan 4wek waktu rehat di sek0lah, si abang selamba ded4h rahs1a adiknya ada buah hati sejak darjah 1

KEJUJURAN seorang kan4k-kan4k lelaki berusia sembilan tahun yang meng4ku ‘dating’ bersama ‘4wek’ pada waktu rehat ternyata mengel1kan hati warga maya.

“Teng0k adik aku guys, tak pakai mask jalan dengan 4wek, apa nak jadi,” tulis Muhammad Khairul Hakimi Mohd Shamsul, 19 dalam sebuah vide0 yang dimuat turunnya.

Adiknya, Luqmaanul Hakim Mohd Shamsul, 9 ketika dis0al abangnya mengenai siapa yang menemaninya semasa makan pada waktu rehat tanpa segan s1lu meng4ku dia bersama rakan dan disebelahnya adalah dan ‘4weknya’.

“Adik dia jujur wey!” k0men seorang warga net.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Bercakap kepada mStar, Khairul Hakimi yang mesra dipanggil Kimi berkata dia tidak menyangka adiknya akan memberi jawapan yang penuh dengan kejujuran itu.

“Masa teng0k dia jalan tu fikir amb0i budak ni, kecik-kecik dah mengg4tal.

“0rang suruh pergi mengaji (belajar) dia pergi cari 4wek, sebenarnya memang dari darjah satu lagi dah ada 4 wek.

“Tapi itulah tak sangka dia jawab macam tu, ingatkan dia nak cakap makan dengan kawan,” katanya, yang menetap di Langkawi, Kedah.

Luqmaanul (baris depan kiri), Kimi (baris depan kanan) bersama keluarga mereka.

Anak ke dua daripada empat beradik ini berkata, budak perempuan yang kelihatan berjalan disamping adiknya itu bagaimanapun bukanlah “4wek” adiknya.

“Yang tu bukan girlfriend dia, girlfriend dia orang lain, yang makan sekali dengan dia,” katanya, menambah, dia sering meluangkan masa mengambil adiknya itu dari sekolah.

Kimi selalu menjemput adiknya dari sekolah.

Menurut Kimi, huvungan mereka empat beradik sememangnya akrab sejak dahulu lagi dan dia gemar menyakat adik beradiknya yang lain.

“Kami dua lelaki, dua perempuan, memang semua rapat. Kimi memang suka sakat depa,” katanya.

Meng4kui dirinya juga sudah berpunya, Kimi berkata, vide0 yang dik0ngsinya di laman TikT0knya itu turut menarik perhatian ibu mereka.

“Kimi tak rep0rt dekat mak tapi dia sendiri nampak vide0 tu di TikT0k.

“Dia cakap amb0i, sakan,” katanya, yang mempunyai perniagaan cuci karpet.

Setakat ini, vide0 yang dik0ngsikan seminggu yang lalu itu sudah mendapat lebih dua jut4 tontonan.

Sumber : mStar

Leave a Comment