Jasmin Hamid t4k pernah jangka dapat kawin lagi dengan anak terun4, buka cerita kenapa hanya minta hantaran keperluan s0lat

SELEPAS sehari bergel4r isteri kepada pengurus sendiri, pelak0n versatil Jasmin Hamid berkata dia masih seperti bermimpi kerana tidak pernah menyimpan perasaan istimewa terhadap jejaka berkenaan.

Cerita Jasmin atau nama sebenarnya Jasmiah Abdul Hamid, 47, segala bermula selepas suaminya Nazmir Abd Rahim, 35, berkata mahu terus menjaganya lebih daripada se0rang pengurus dan artis.

“Kami tak pernah bercinta, orang kata bercinta selepas kahwin saja. Lagi pun dia dah jaga saya selama lapan tahun sebagai PA (pemb4ntu per1badi), dia tahu baik dan burvk saya.

“Dia kata daripada saya jaga akak ni sebagai artis, baik saya jaga secara halal. Dia panggil kakak tau… sebab kita awalnya macam adik dan kakak.

It’s n0t easy for me. Sebab sebelum ni saya tidur sendiri sekarang saya kena share everything. Dia tahu saya ni macam har1mau, jadi dia je dapat jinakkan saya,” katanya ketika dihubungi mStar.

Pada Jumaat, Jasmin dan Nazmin selamat dinikahkan dalam majlis patuh pr0sedur 0perasi standard (S0P) di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi).

jasmin1

Jasmin Hamid bersyukur anak-anak dapat terima kehadiran orang baru bergelar bapa.

Nazmir dan Jasmin sah bergelar suami isteri kira-kira pukul 3.30 petang disaksikan 10 individu termasuk ibu bapa dan adik-beradik Nazmir serta anak Jasmin.

Jasmin meminta sepersal1nan kelengkapan 1badat, mas kahwin RM80 dan sejumlah wang hantaran yang dirahs1akan.

Rata-rata netizen juga memuj1 tindakan pelakon tersebut yang tidak membeb4nkan suami dengan meminta hantaran yang tinggi sebaliknya memudahkan segala urusan.

“RM80 tu saya ikut nilai di Wilayah Persekutuan dan minta sepersalinan alat s0lat sebab benda tu saya pakai.

“Kalau dia nak bagi cincin atau benda-benda lain, semua tu saya dah ada… saya tak pakai.

“0rang kata ukur baju di badan sendiri saya tahu kerja dia sebagai apa. Kalau dia nak ke level saya sus4h la untuk dia.

“Rezeki di tangan Allah, dia pun bukan datang daripada keluarga kaya. Malah kalau dia kaya sekalipun saya akan tetap minta itu juga,” ujarnya.

258298711_1029133757674952_4371736650766164488_n

Pernikahan Jasmin Hamid dihadiri oleh keluarga terdekat dengan S0P yang ketat

Dalam pada itu mengulas mengenai pernikahannya ini, Jasmin bersyukur anak-anak dapat menerima kehadiran orang baharu dalam hidup mereka sebagai bapa.

Selain berasa gembira bergelar isteri dia akui terpaksa turut kepada suami.

“Anak semua okay sebab mereka kenal Nazmir. Mereka kata kalau mak happy, mereka pun happy. Family saya pun terima.

“Sampai sekarang saya t4k percaya ni, aku tengok muka dia, dia tengok muka aku… lepas tu tanya betul ke ni?

It’s not easy untuk anak teruna terima saya, yang tak tahu sama ada saya boleh berikan zur1at lagi atau tidak,” katanya.

Sumber : mStar

Leave a Comment