Janna Nick munt4h-munt4h dan hilang selera makan, d0kt0r sahkan alami simpt0m vertig0

SELEPAS seminggu kekas1hnya Dini Schatzmann dimasukkan ke h0spital, kali ini pelak0n dan pengacara Janna Nick turut menerima nasib sama apabila disahkan mengh1dap penyak1t vertig0 atau hilang kestabilan tubuh.

Bercakap kepada mStar, Dini memaklumkan Janna, 26, menerima raw4tan di sebuah pusat perub4tan di Petaling Jaya, Selangor pada Isnin selepas mengalami pen1ng kepala dan munt4h-munt4h sejak beberapa hari lalu.

“Janna dimasukkan ke h0spital semalam… d0kt0r beritahu dia mengalami simpt0m vertig0 dan perlu dapatkan raw4tan lanjut.

“Janna baru selesai buat uj1an Pengimejan Res0nans Magnetik (MRI), masih tunggu keputusan… keadaan kes1hatan Janna masih terkawal dan dia sedang berehat di w4d.

“Dia berada di h0spital yang sama saya ditah4n minggu lalu. Alhamdulillah saya sudah s1hat daripada dem4m dan j4ngkitan kum4n sebelum ini,” katanya.

janna 4

Janna k0ngsi keadaan kes1hatannya di Instagram.

Sekadar informasi, Vertig0 menyebabkan pesak1t mengalami simpt0m seperti pen1ng, l0ya, munt4h, sak1t kepala dan rasa tidak stabil ketika berjalan.

Sebelum itu, menerusi Instagram, pemenang anugerah Bintang P0pular ke-34 (ABPBH34) ini berkongsi foto sedang menerima raw4tan di sebuah h0spital.

Kata Janna atau nama sebenar Nurul Jannah Muner, dia dimasukkan ke w4d selepas mengalami munt4h-munt4h yang tervk dan hilang selera makan.

“Makan munt4h, makan munt4h… tak pernah ada simpt0m-simpt0m sebegitu. Selalu kalau sak1t saya tetap kuat makan, kali ini baru kenal istilah tak lalu makan.

janna dini

Dini yang dimasukkan ke h0spital minggu lalu sudah sembvh sepenuhnya.

“Bila berdiri lama sikit rasa nak p1tam, kep4la sak1t. Saya dah buat MRI test, harap tak ada apa-apa la!” tulisnya.

Pada 13 November lalu, pelakon drama Marry Me Sen0rita ini meraih anugerah utama di ABPBH34, sehari selepas itu kekas1hnya Dini dimasukkan ke h0spital kerana dem4m dan j4ngkitan kum4n.

Untuk rek0d, Janna pernah menerima raw4tan di h0spital akibat j4ngkitan p4ru-p4ru selepas mengalami b4tuk selama seminggu pada tahun 2017.

Sumber : mStar

Leave a Comment