Kelas! Terp4ksa buang bulu mata, R0zita Che Wan berselubung bawa 5,000 berlian di ‘red carpet’… ikut k0nsep ‘f0ll0w S0P’!

TAK pernah kal4h dalam berfesyen, pelak0n sensas1 Rozita Che Wan kali ini tampil bergaya dengan busana hitam bertatah berlian di acara karpet merah Kuala Lumpur Fashi0n Award 2021 (KLFA 2021).

Dengan rekaan berselubvng seluruh badan dan wajah, pereka fesyennya, Ezuwan Ismail berkata, gaya mereka itu diberi nama ‘f0ll0w’ S0P (pr0sedur 0perasi standard) direka khas untuk tampil 0utstanding.

“K0nsep kita foll0w S0P… kita bungkus supaya orang tak kenal, kita nak bagi kelainan. Bila dapat tema Black Tie saya terfikir untuk 0utstanding daripada orang lain

“Ingat nak cantik senang, Cha Ta terp4ksa buang bulu mat4 ya!” ujarnya kepada mStar.

Rozita dan Ezuwan ditemui pada acara fesyen KLFA 2021 yang diadakan di Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur pada malam Rabu.

ezuwan

R0zita Che Wan (kanan) bersama pereka fesyen Ezuwan Ismail.

Sementara itu, R0zita atau lebih mesra disapa Che Ta berkata, pakaian bertatahkan 5,000 berlian itu tidak terlalu berat dan selesa untuk dipakai untuk majlis berkenaan.

Katanya, dia berasa lebih yakin dan kelihatan cantik biarpun berselubung.

“Saya tak lem4s dan penglihatan pun nampak jelas saja. Kalau pegang memang ber4t tapi bila dah pakai tak berat pun.

“Hari ini ramai yang tampil v0gue tapi saya lain, lebih elegant dan 0utstanding,” ujarnya.

Selain R0zita dan Ezuwan, acara itu turut dihadiri selebriti antaranya, Uqasha Senr0se, Raysha Rizrose, Eyka Farhana, Scha Alyahya, Awal Ashaari dan Mimi Fly, manakala pereka fesyen terkenal tanah air seperti Rizman Ruzaini, Hatta Dolmat dan Karl Shafek.

Sumber : mStar

Leave a Comment