Bahu Rasa ‘Berat’ Lepas P0t0ng Tangkal Jenaz4h, Jururaw4t Cerita Pengalaman M1stik – ‘Rasa Ser4m Sejuk’

Sekadar gambar h1asan

Se0rang Pembantu Pegawai Perub4tan berk0ngsi pengalaman kawannya yang dipercayai dir4suk selepas pulang ke rumah. Kisah ini telah dik0ngsikan menerusi sebuah vide0 itu dimuat naik di laman TikT0k dan meraih pelbagai resp0n daripada wargamaya.

Akibat p0t0ng tangk4l yang dipakai pesak1t

Ujar lelaki ini, kawannya yang bertug4s pada shif bermula 2 petang hingga 9 malam dipercayai telah dir4suk sejurus pulang dari tempat kerja. Difahamkan, ketika bertugas kawannya perlu mengendalikan jen4zah wanita tua dan ‘terjumpa’ lil1tan tangk4l berwarna hitam.

Biasalah bila men1ngg4l dekat w4d ini m1si kena uruskan jen4zah itu buat last 0ffice (LO) kaf4n apa semua. So bila masa dia tengah bersih-bersih jen4zah apa semua ini dekat pervt wanita itu ada paka1 macam satu lilitan t4ngkal warna hitam.

Nak tak nak kenalah p0t0ng sebab nak bersihkan jen4zah kan tak boleh ada apa-apa barang dekat jen4zah tu. So dah minta izin dengan keluarga by ph0ne (menerusi panggilan). Dia pun p0t0nglah, bila p0t0ng tiba-tiba dia rasa macam ada satu angin dari belakang bertiup dekat leher.

Apa yang lebih menger1kan, wanita tersebut dikatakan mula berasa ser4m sejvk namun, dia sama sekali tidak mengendahkannya dan terus pulang ke rumah.

Bila dah pukul 9 malam tu dah buat rep0rt apa semua dia balik. Bila balik dia rasa berat dekat bahu dengan kepala sampai ja rumah dia dah tak ingat apa-apa.

Selang 4 hingga 5 jam tu selepas itu baru dia sedar. Dia sedar teng0k 0rang dah ramai dekat rumah dia suami ada dekat sebelah apa semua. Lepas itu suami pun ceritalah ada ustaz datang rumah berub4tkan dia dan tanya macam-macam.

Lepas itu, dia pun tanyalah (suami) ada ke dekat h0spital tu buat apa-apa pr0sedur p0t0ng tangk4l ke apa. Dia pun baru teringat yang dia uruskan satu jen4zah tadi. Dia p0t0ng tangk4l dekat pinggang jen4zah wanita tua tu.

Video penuh:

@ppp.azrulindahouse

♬ Horror Music(907870) – Pavel

Sumber : Oh Bulan

Leave a Comment