[VIDEO] ‘Muridku, Suamiku’ – Kenal 3 Tahun Sebelum Kawin, Netizen Cakap Suami Namp4k Matang

Siapa sangka perkenalan di bangku sek0lah pada tahun 2019 membawa kepada perhubungan yang lebih ser1us bagi seorang guru prakt1kal dan pelajarnya sebelum mereka sah bergel4r suami dan isteri. Tahniah!

Kahwin dengan pelajar sendiri

Kisah merpati dua sejoli yang menarik perhatian ramai ini, dik0ngsikan sendiri oleh seorang pengguna TikT0k dan dia menceritakan mereka bermula dengan detik perkenalan pada tahun 2019 sebelum pasangan ini mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga pada tahun 2021.

Muridku, suamiku. 2019: Aku menemukannya.

2021: Menjadi isterinya.

Difahamkan, pas4ngan ini mula berkenalan ketika dia (guru wanita) ditempatkan di sek0lah berkenaan sebagai guru prakt1kal dan jarak umur bagi kedua-dua mereka adalah enam tahun.

Jarak umur saya dengan suami 6 tahun. Masa kenal suami saya guru praktikal je.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut teruja dengan kisah perc1ntaan pasangan muda ini dan pada masa yang sama sempat menitipkan d0a buat mereka berdua.

Video penuh:

@anakbaba26 Muridku Suamiku 🙈 #fyp #fypシ #husbandandwife ♬ suara asli – Ara💎

@anakbaba26 Reply to @lalalollll muka jeee. Perangaii sama macam masa sekolah mintak kena bebel 😑 #fypシ #fyp ♬ Selamat Pengantin Baru – Anita Sarawak

@anakbaba26 Reply to @aimantimuns Aamiin. Thankyouu. Btw jarak umur saya dengan suami 6 tahun. Masa kenal suami saya guru praktikal je 😅 #husbandwife ♬ original sound – Hilduttttttttttttt – Ndaaa

Sumber: Anak Babah

Sumber : Oh Bulan

Leave a Comment