Kaki Nabila Razali leb4m gara-gara tersandung, tanggung m4lu depan tetamu – “S4kit hanya satu peratus sahaja”

M4LU… Itulah perasaan penyanyi Nabila Razali yang ters4ndung ketika membuat persembahan di sebuah acara pada malam sambutan ambang 2022 di Menara Kuala Lumpur, pada Jumaat lalu.

 

Akibat dari ins1den tersebut, kaki Nabila atau nama sebenarnya Nur Nabila Mohd Razali mengalami sedikit leb4m namun tiada keceder4an yang ser1us.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

“Apa yang berlaku pada malam itu memang sesuatu yang sangat tidak dijangka. Kesan daripada tersandung itu, ada leb4m sikit.

“Tak ada apa yang ser1us… sak1t itu ada la rasa sikit-sikit. Tapi perasaan m4lu itu lagi banyak. Nak buat macam mana, persembahan perlu diteruskan.

“Saya pun diberi tanggungjawab untuk menghiburkan tetamu yang hadir pada malam itu bersempena sambutan tahun baharu,” kata Nabila kepada mStar.

Sebelum ini, video memperlihatkan Nabila j4tuh terjelepok ketika berjalan menuju ke pentas dengan diiringi muzik lagu Pematah Hati nyanyiannya mengundang perhatian netizen.

Biarpun terj4tuh tanpa diduga, Nabila yang juga seorang pelakon tetap berjaya mengawal situasi dengan mengucapkan selamat tahun baru.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Putus ini meng4kui rasa sakit hilang disebabkan terlalu m4lu jatuh di hadapan ramai tetamu.

Nabila menganggap ins1den tersebut menjadi kenangan dan penutup untuk tahun 2021 serta berharap kejadian itu tidak berulang lagi.

Nabila 1

Nabila dibantu dua orang selepas tersandung.

“Ikutkan perasaan m4lu 99 peratus, sak1t itu hanya 1 peratus sahaja. Waktu itu, sebenarnya dah tak fokus nak menyanyi.

“Saya berharap ins1den seperti itu tidak akan berlaku lagi… Insya-Allah. Alhamdulillah, semua orang pun terhibur pada malam itu.

“Ia sebagai penutup la untuk tahun 2021 saya. Semua orang dari ser1us, terus gelak ketawa. Dapat pahala juga buat orang tersenyum,” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment