Lucu! Lihat Siti Nurhaliza Tiru Gaya Hetty K0es Endang Nyanyi Lagu Berdiri Bulu R0maku

Penyanyi kesayangan ramai, Dat0 Sri Siti Nurhaliza mencur1 perhatian ramai apabila berk0ngsi di Instagram sedutan siaran langsung pr0gram MeleTOP yang dihadirinya sebagai tetamu jemputan pada malam Isnin.

Siti T1ru Gaya Hetty 

Dalam video itu, kelihatan Siti menyanyi dan men1ru gaya penyanyi terkenal Ind0nesia, Hetty Koes Endang yang juga hadir sebagai tetamu. Menyanyikan lagu hits Hetty berjudul Bulu R0maku, Siti berjaya memecahkan suasana dengan gelak ketawa mereka di studi0 rakaman kerana berjaya meniru gaya penyanyi itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Di ruangan kapsyen, Siti turut bersel0roh dengan menyifatkan ‘m0ment’ tersebut jarang sekali akui terhibur dengan tindakan sp0ntan nya itu.

“Seron0k dapat menyanyi battle dengan legend4 yang saya horm4ti, ibu Hetty @hke57. Ini sekadar menghiburkan dan saya diberikan lagu Berdiri Bulu R0maku, 0leh kerana lagu ini v1ral sewaktu k0nsert Satu Suara 2, saya dan ibu Hetty, malam ini kon0nnya nak men1ru semula gelagat beliau. Hahaha tak boleh buat selalu ni…semangatttttttttttt!!!!” tulis Siti

Ramai Yang Terhibur 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata peminat turut terhibur dengan gelagat Siti dan Hetty. Malah tidak kurangnya, ada diantara mereka pertama kali melihat pelantun 7 Nasihat itu berjenaka sedemikian.

“Mak Iti dah pandai buat lawak sekarang”

“Hahaha semangat terbaik T0kti sebijik macam bunda Hetty”

“0mg! first time dengar T0kti jadi gan4s” usik mereka

Sekadar info, Bulu R0maku dendangan Hetty itu telah diterbitkan pada tahun 1986. Pada tahun yang sama, penyanyi dari seberang ini telah memenangi Anugerah BASF bagi lagu tersebut yang terju4l lebih dari satu jut4 unit di Ind0nesia.

Sumber : Murai

Leave a Comment