Zulin Aziz masih menunggu keputusan ‘sw4b test’, hilang deria b4u selepas empat hari kuar4ntin

BARU sahaja pulang daripada menuna1kan umrah pada 1 Disember lalu, pelak0n Zulin Aziz memberitahu dia mengalami b4tuk dan selsem4 serta hilang deria b4u sejak Selasa.

Bimbang dengan simpt0m c0vld-19, Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz, berkata dia sudah melakukan uj1an calitan di lapangan terbang namun masih lagi menunggu keputusan.

Pelak0n berusia 32 tahun ini juga melakukan uj1an calitan rT-PCR atau RTK-Ant1gen c0vld-19 namun mendapati keputusan negat1f.

Tiada alasan, pengantin perempuan terkedv disuruh bersilat di majlis kawin sendiri… untung suami dapat teng0k sh0w percuma!

“Saya mula selsema dan sedikit b4tuk sejak balik daripada Umrah pada 1 Disember lalu. Dah buat sw4b test dekat lapangan terbang waktu itu.

“Tapi sampai ke hari ini tak ada lagi dapat keputusan daripada sw4b test itu. Saya ada juga buat ujian calitan sendiri dekat rumah tapi negat1f.

“Semalam, deria bau saya mula hilang. Tapi Alhamdulillah, saya tak dem4m dan batuk serta selsema pun sudah berkurangan,” katanya kepada mStar.

Dapat duit up4h tanam rumput, anak terus bel4nja ibu bapa KF C – “Dulu baru sebut nak makan terus mak mar4h’’

Pada Selasa, Zulin memuat naik status memberitahu keadaan dirinya yang sudah hilang deria bau selepas empat hari menjalani kuarant1n kendiri.

Zulin 1

Zulin tunaikan umrah pada 21 Disember tahun lalu.

Rata-rata netizen serta rakan selebriti mendoakan agar pelak0n drama Penj4ra Janji itu diberikan kesembvhan cepat.

Bekas penyampai radio Suria FM itu menjalani kuarant1n menunaikan umrah pada 21 Disember tahun lalu dan pulang ke Malaysia pada 1 Disember.

Dalam pada Zulin yang juga seorang penyanyi memberitahu dia menjalani tempoh kuarant1n di rumah sejak pulang dari Tanah Suci, Makkah.

“Peniaga Bungkvs Makanan Guna Paku Atau Stapler B0leh Didenda RM10K”

“Buat masa ini, memang saya kuarant1n dekat rumah sahaja. Selepas balik dari umrah memang saya terus kuarant1n di rumah,” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment