[VIDEO] “Nak M4suk GV Jugak Ke?”- Fizz Fairuz K0ngsi Pendapat Mengenai Single Terbaru M1chael Ang

Pelak0n, Datuk Fizz Fairuz tampil berk0ngsi pendapatnya mengenai single terbaru yang dinyanyikan oleh pengarah terkenal, M1chael Ang berjudul Cinta Atau Pr0pa.

“Kang Mengata Lebih-Lebih Tak Panggil Sh00ting Pulak”-Fizz Fairuz

Menerusi p0sting di Instagram, Fizz sempat berselor0h dengan mengandaikan dia tidak akan ditawarkan berlakon di bawah arahan pengar4h itui sekiranya mengec4m lagu tersebut.

“Yang ni apa masal4hnya pulak? Kecik besar kecik besar je aku tengok..ahahahah..kang mengata lebih-lebih tak panggil sh00ting pulak..Eh..Memang dia tak panggil pun.”- selor0h Fizz

Malah, Fizz menambah dengan beranggapan Michael ingin menyertai pr0gram nyanyian Geg4r Vaganza (GV) suatu hari nanti. Di kesempatan itu, Fizz turut menitipkan nasihat buat Michael yang memintanya untuk memf0kuskan bidang peng4rahan drama dan filem berbanding nyanyian.

“Nak masuk GV jugak ke? Direct jelah.. B4gi peluang orang lain menyanyi sudehhh hahaha.”-tulis Fizz

Dipersetujui Netizen

Tinjauan Murai MY di ruangan k0men mendapati rata-rata netizen turut bersetuju dengan pendapat Fizz , malah ada yang menyifatkan lagu yang dinyanyikan oleh Michael seakan t1dak masuk di ak4l.

“Meng4rut je laa lagu macam nie”

“Betulkan sebutan dulu”

“Hahaha tulaa t0k. Nak tumpang k0men pun pikir banyak kali. Direct jela. Aduh tepuk dah1 gak ni.”

“Ni bercakap bang bukan nyanyi”

Cukup-cukuplah alip sukri dengan iqbal jer yang menyanyi. Kau tak payah lah mike oi.” k0men mereka

Untuk inf0, sebuah sidang media akan diadakan pada petang ini (Khamis) bagi berk0ngsi intipati di sebalik Cinta Atau Pr0pa.

Sumber : Murai

Leave a Comment