[VIDE0] Heliza masih tak percaya sudah bergelar isteri, seb4k majlis kawin dihadiri g0l0ngan agamawan

GENAP seminggu mendirikan rumah tangga, penyanyi Heliza Helmi meluahkan rasa syukur dan t1dak percaya sudah bergel4r isteri kepada Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman.

Heliza, 34, juga tidak meny4ngka orang ramai termasuk kawan-kawannya teruja dan mend0akan yang baik-baik terhadap perkahwinan yang dibina itu.

“Ya Allah berikanlah kami semua sakinah ma waddah wa rahmah till jannah ya Allah.

“Ya Allah, tol0ng masih tak percaya ni. Wallahi, semuanya daripada Allah. Memang aturan Allah, t1ada daya upaya kami melainkan Allah.

“Tak tahu nak kata, hampir semua yang jumpa kami mereka akan seb4k menitis air m4ta kegembiraan dan mereka mend0akan yang baik-baik buat kami sedangkan kami ni bukan siapa siapa,” tulisnya di Instagram pada Jumaat.

Heliza dinikahkan dengan ahli pern1agaan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman pada majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya, pada 1 Januari lalu.

Pas4ngan pengantin itu kemudian diraikan dalam sebuah majlis yang diadakan di H0tel Majestic Kuala Lumpur pada malam Ahad.

Sementara itu, Heliza juga terkejvt dan berbesar hati apabila majlis resepsi perkahwinannya itu turut dihadiri oleh gol0ngan agamawan.

Dia turut berterima kasih kepada peminatnya dan 0rang ramai yang mendoakan kebahagian rumah tangga mereka.

“Hampir separuh dewan dipenuhi dengan agamawan, para asatizah, ada yang sanggup bat4l program untuk menghadiri majlis dan mend0akan. Allahuakhbar.

heliz3Heliza Helmi dinikahkan dengan ahli pern1agaan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman pada 1 Januari lalu.

“Kami sangat kerd1l Ya Allah apa yang Engkau kurn1akan ini terlalu Masya Allah Ya Allah.. kami tak layak Ya Allah, namun kasih sayangMu tiada bertepi. M0ga kita hidup berp4ksa hanya satu, hanya Allah SWT.

“T1dak ada apa kami mahukan melainkan d0a, dan memang Allah sampaikan rasa ke hat1 kami betapa genu1ne doa kalian.

“Kami tak mampu bal4s semua kebaikan kalian. Kami serahkan pada Allah, agar ganjarkan yang paling terbaik di dunia dan akh1rat,” katanya.

Sumber : mStar

Leave a Comment