D0kt0r Terkejvt Bay1 Disahkan Men1nggal Dunia Ketika Lahir Hidup Semula Sebelum Dikebvmi

Foto: New York Post

Di Ri0 de Janeiro, Brazil seorang bay1 lelaki mengejvtkan ramai apabila dia didapati masih berny4wa, sedangkan pada mulanya sudah disahkan meningg4l dunia dan dalam persiapan untuk dikebum1kan.

Difahamkan, bay1 pram4tang itu dilahirkan tiga bulan lebih awal di sebuah kediaman di  Ariquemes, Rondonia pada 27 Disember tahun lalu.

Bay1 disahkan men1nggal dunia

Foto: New York Post

Menerusi lap0ran New York Post, ibu kepada bay1 tersebut berusia 18 tahun dikatakan tidak mengetahui statusnya yang sedang ham1l ketika itu. Ujar keluarga gadis ini, dia sudah pun berjumpa dengan d0ktor berikutan mengalami rasa sak1t yang begitu tervk bagaimanapun, p1hak h0spital ketika itu memintanya untuk pulang.

Apa yang lebih menger1kan, gadis ini dipercayai melah1rkan anaknya sendiri seberat satu kil0gram tanpa sebarang bantuan perub4tan lalu bergegas membawa anaknya ke h0spital. Namun, d0ktor ketika itu mend4kwa anaknya sudah meningg4l dunia.

Pihak pol1s masih meny1asat kes

Sekadar gambar hiasan

Ketika kejadian seorang pengarah pengebum1an telah dipanggil bagi mengambil bay1 tersebut pada pukul 3 pagi. Namun, alangkah terkejvtnya dia apabila menyedari m4yat tersebut mengeluarkan bunyi ‘mengelvh’ dan j4ntungnya dipercayai masih berdegvp.

Bay1 tersebut telah dimasukkan di un1t raw4tan rapi (InCU) namun, tidak dapat dipastikan keadaannya sehingga kini serta pihak p0lis juga sedang meny1asat ins1den ini.

Sumber: New York Pos

Sumber : Oh Bulan

Leave a Comment