Terpis4h 20 bulan, ibu dan anak akhirnya bertemu semula

SE0RANG wanita akhirnya pulang bertemu semula keluarganya yang terp1sah selama setahun dan lapan bulan, termasuk se0rang anak perempuan yang masih bay1 ketika ditinggalkan.

Pengguna Faceb00k, Cheah Wen Jie memuat naik satu vide0 pertemuan semula gembira dengan isterinya yang tidak disebutkan nama- dalam kumpulan Faceb00k Exchange Singapore-Malaysia Vacc1nated Travel Lane (VTL) pada 10 Januari.

Tonton video disini.

Isterinya yang bekerja di Singapura, terp1sah selama 578 hari dan pulang menerusi inisiatif Laluan Perjalanan Lengkap Vaks1n (VTL).

Vide0 bermula dengan Wen Jie memandu ke ‘tempat menjemput’ VTL di mana dia menghadiahkan isterinya dengan sejambak bunga.

Rakaman kemudian bersambung di rumah mereka, di mana Wen Jie bersikap selamba sebelum isterinya melangkah masuk menerusi pintu depan.

Anak perempuan sulungnya menjer1t kegembiraan melihat ibunya dan berlari ke arahnya dan memelvk erat.

Wanita itu kemudiannya mendekati dan memelvk anak perempuan keduanya.

Namun anaknya itu b1ngung tanpa menunjukkan banyak reaksi dalam pertemuan tersebut.

balik jumpa anak 2

Pertemuan dua beranak menyentuh em0si. sumber FB cheahwenjie

Dalam perk0ngsian itu, Wen Jie berterima kasih kepada VTL yang membolehkan isterinya pulang ke rumah setelah sekian lama.

Pertemuan dua beranak yang menyentuh em0si. sumber FB cheahwenjiea VTL yang membolehkan isterinya pulang ke rumah setelah sekian lama.

“Masa dia berlepas ke Singapura, usia anak perempuan kami belum pun setahun,” tulis Wen Jie.

Seterusnya, isteri Wen Jie juga dilihat memelvk ibunya yang menang1s menyaks1kan kepulangannya.

Adik perempuan wanita itu yang juga tidak menyedari kepulangannya, masuk ke bilik tidur dan bersembunyi sebelum berter1ak melihat kakaknya.

Anak-anak perempuan Wen Jie kemudian berlari kegembiraan ke bilik di mana dua beradik itu berpelvkan dan kemudiannya mengej4r satu sama lain. – The Star

Sumber : mStar

Leave a Comment