“Maaf T4k Dapat Nak Jawab & ‘Reply’ Semua”-Azhan Rani K0ngsi Keadaannya Akibat Kemal4ngan Jalan Raya

Pelak0n p0pular, Azhan Rani berk0ngsi keadaan terkininya selepas terlibat dengan kemal4ngan jalan raya membabitkan m0t0sikal dalam satu kejadian yang berlaku pada baru-baru ini.

Syukur Diberi Peluang Terus Bernaf4s

Menerusi p0sting di Instagram, Azhan menitipkan rasa syukur apabila diberi peluang untuk terus bernaf4s dan menceritakan keadaan tul4ng scapula nya pec4h akibat kemal4ngan.

“Sykur atas izin Allah untuk diri ini terus bernaf4s. Dokt0r kata tul4ng scapula aku pec4h tapi 2 insan hebat ni jadi tul4ng belakang aku untuk terus berdiri.”-Azhan Rani

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani)

Titip Ucapan Terima Kasih Pada Individu Yang B4ntu Pada Hari Kejadian

Pelak0n drama siri Nur ini turut menitipkan ucapan kepada individu yang tampil memb4ntunya pada hari kejadian yang berlaku pada 17 Januari 2022 baru-baru ini.

“Buat br0 Muhammad Firdaus dan sesiapa sahaja yang b4ntu saya pada hari kejadian 17 Januari 2022 sekitar jam 12.30 tengah hari di Jalan Templer Park menghala Kuala Lumpur. Sem0ga Allah merahm4ti kalian. Terima kasih atas jasa baik anda.

Buat 2 0rang abang l0ri yang berdiri tu. Terima kasih kerana berjaya hent1kan l0ri dan tak l4nggar saya.”-Azhan Rani

“M0h0n Jangan Bawa M0tor Macam Tu Lagi”-Azhan Rani

Tambahnya lagi, Azhan Rani turut menitipkan pesanan kepada 2 individu yang berbual di atas jalan sambil menunggang mot0sikal dan secara tiba-tiba memasuki laluannya untuk menunggang mot0sikal dengan cara yang betul dan tidak membah4yakan orang lain.

“Buat 2 0rang adik yang naik mot0r kapcai tengah bersembang tak pandang depan lepas tu tiba-tiba masuk lane saya nak buat u-turn, sem0ga k0rang tak apa-apa. Ma4f abang tinggikan suara kat korang dalam 4mbul4nce haritu.

Moh0n jangan bawa mot0r macam tu lagi. Kita sama-sama syukur Allah bagi peluang kita h1dup. Maaf juga buat m0tor awak h4ncur.”-Pesan Azhan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani)

Sama-sama kita d0akan agar Azhan Rani diberikan kesembvhan dengan cepat..

Sumber : Murai

Leave a Comment