Sembilan tahun jadi ibu tungg4l, Syura Badr0n kembali bergelar isteri

SEMBILAN tahun bergelar ibu tungg4l, penyanyi Syura Badr0n selam4t bergelar isteri kepada jejaka pilihannya pada pukul 12.30 tengahari, Sabtu di Masjid As-salam, Puch0ng Perdana.

Isteri kepada penyanyi Lan Solo yang juga rakan baik Syura, Shila Razlan mengesahkan berita gembira tersebut dan turut menaf1kan penyanyi itu berkahwin dengan suaminya.

“Syura sah bergel4r isteri sekitar pukul 12.30 tengahari tadi. Selepas hampir sembilan tahun bergel4r ibu tungg4l kepada tiga 0rang anak, akhirnya dia menempa kebahagiaan.

“Alhamdulillah… saya ucapkan tahniah buat Syura dan suami yang dinikahkan di Masjid As Salam Puch0ng. Dia berkahwin dengan jejaka pilihan, bukannya Lan S0lo.

“Terima kasih Ya Allah untuk perjalanan panjang yang membahagiakan untuk sahabat dunia akh1rat saya ini. Syura layak untuk mendapat semua kebahagiaan ini,” kata Shila kepada mStar.

Terdahulu Lan S0lo memuat naik f0to bersama Syura di sebuah masjid dengan melahirkan rasa syukur sehingga menimbulkan pers0alan dalam kalangan netizen dan rakan selebriti yang beranggapan mereka berkahwin.

Menurut Shila, dia belum dapat berk0ngsi butir lanjut mengenai ident1ti dan status suami Syura untuk memberi ruang kepada empunya badan untuk mengumumkan khabar gembira itu sendiri.

syura 2

Syura akan k0ngsi butiran lebih lanjut mengenai suaminya nanti.

“Saya sendiri belum dapat berbual panjang bersama Syura, jadi tidak pasti butir mana yang b0leh dik0ngsikan atau tidak. Pastinya Syura akan memuat naik perk0ngsian di Instagramnya tidak lama lagi.

“Syura dan suami sudah lama berkawan…Alhamdulillah, semuanya dipermudahkan,” kata Shila.

Untuk rek0d, Syura dan bek4s suaminya iaitu Mohd Fadhly Md Yassin berp1sah pada 0gos 2015 selepas sembilan tahun mendirikan rumah tangga.

Hasil perkahwinan pas4ngan itu dikurniakan tiga orang anak iaitu Nurul Dania Irdani, 13, Nurul Qaisara Sofia, 11, dan Muhammad Irfan Aryan, 9.

Sumber : mStar

Leave a Comment