Persiapan Majlis Kawin 100% Dah Siap, Gadis Akur Kena ‘C4ncel’ – ‘Sedek4h Barang G00dies Untuk 0rang Kampung’

Keterujaan pas4ngan bakal pengantin untuk diraikan dalam satu majlis yang meriah t1dak kesampaian apabila ibu tersayang dis4hkan p0sit1f c0vld-19. Walaupun pelbagai persiapan sudah dibuat namun demi keselam4tan keluarga dan pengunjung, tuan rumah mengambil keputusan untuk menangguhkan majlis itu.

Segala persiapan dah siap

Dikenali sebagai Faiz, jejaka tersebut menceritakan k1sah tersebut menerusi satu vide0 yang dik0ngsi di akaun TikT0k miliknya. Majlis perkahwinan ahli keluarganya yang dijadualkan berlangsung pada 22 dan 23 Januari lepas (Sabtu & Ahad) bagaimanapun terp4ksa ditangguhkan ke tarikh lain.

Ada hikmah di sebalik kejadian. Allah sebaik-sebaik per4ncang. Semoga dipermudahkan urusan kami sekeluarga. 100% siap untuk wedding.

Ditangguhkan pada tarikh yang akan diberitahu kemudian kerana ibu saya dis4hkan p0sit1f c0vld sebentar tadi. Saya ingin mem0hon maaf kepada semua. Doakan ibu saya kembali sembvh.

Mengulas lebih lanjut, pemilik vide0 ini menceritakan persiapan sebelum majlis akad nikah dan bersanding berjalan dengan lancar seperti mana yang diinginkan.

Kami start busy inf0rm banyak p1hak terutamanya katering, khemah, pelamin, MUA, jemputan. Alhamdulillah semua neg4tif, mak p0sit1f.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen sempat memberikan kata-kata semangat kepada pemilik vide0 ini dan mend0akan semoga urusan mereka sekeluarga dipermudahkan.

Vide0 penuh:

@faizz_aa ade hikmah disebalik kejadian . Allah sebaik baik perancang. semoga dipermudahkan urusan kami sekeluarga ? #c0vld19 #fyp ? original sound – Faizz Awalludin

Semoga terus kuat!

Sumber: Faiz

Sumber : Ohbulan

Leave a Comment