“M4lu Sangat Rasa Bila Masjid Ni Ada Letak Nama & Ayat Selalu Saya Guna” – Hafiz Mahamad Tersentvh Lihat Perkembangan Masjid Di Kampungnya

Usahawan p0pular, Hafiz Mahamad mengakui terkejvt selepas mendapat tahu Masjid Ismail Petra Banggol Kota Bharu, Kelantan mengabadikan nama serta ayat yang selalu digunakannya, ‘Kejayaan Demi Kebahagian’ pada pintu masuk utama.

Menurut Hafiz, t1ada apa yang diinginkannya selain d0a orang kampung yang banyak membaik pulih masjid berkenaan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

“M4lu sangat rasa, bila masjid ni ada letak nama dan ayat selalu saya guna ‘Kejayaan Demi Kebahagiaan’. Tak ada apa saya nak, selain doa-doa 0rang kampung saya.

“Sumbangan saya kecil berbanding orang kampung dekat sini. Syukur, saya dpt tgk Masjid Banggol Kota Bharu, Kelantan ni.

“Selesa orang kampung sini s0lat dan j0in program masjid. Saya ada suggest untuk mereka aktif ceramah dekat 0nline platform, barang untuk live nanti saya akan sp0nsor. Insya-Allah besar dakwah mereka nanti,” katanya.

Hafiz menambah, dia niatkan b4ntuannya untuk semua dan juga arw4h sahabatnya.

“Saya niatkan untuk semua dan arw4h sahabat saya. Hidup bukan untuk kaya tapi, untuk sama sama rasa ‘Kejayaan Demi Kebahagiaan’,” katanya lagi.

Menerusi ruangan k0men, ramai yang memberikan resp0ns p0sitif terhadap perk0ngsian Hafiz itu.

“Walaupun bukan 0rang area Pantai Cinta Bulan atau berdekatan dekat sana, tapi jauh di sudut hati ini ingin menjejakkan kaki ini ke masjid ini. Semoga masjid ini dapat memberikan 1,001 makna yang bermanfaat kepada orang ramai. Kejayaan Demi Kebahagiaan,” ujar seorang netizen.

“Cantiknya masjid ni, Hafiz bagus 0rangnya. Saya doakan Hafiz berjaya dunia akh1rat, tol0ng ramai lagi orang. Insya-Allah bal4san Allah akan bagi untuk Hafiz sekeluarga,” resp0ns se0rang lagi pengikutnya.

Sumber : Instagram hafiz mahamad Gempak

Leave a Comment