[VIDEO] Suami Raja Ilya Terkejvt Kena Suap Pakai Tangan, Pelak0n Mahu Teruskan Tradisi

Muat naik terkini di Instagram milik pelak0n jelita tanah air, Raja Ilya menarik perhatian 0rang ramai di media sos1al. Perk0ngsian vide0 selebriti jelita ini memasak nasi biryani bersama ahli keluarganya, sambil mendengar lagu Tam1l sangat menarik 0rang ramai.

Suami Raja Ilya Terkejvt Makan Suap Pakai Tangan

Dalam vide0 yang dimuatnaik tersebut memaparkan suami kepada Raja Ilya, Trent Garret membuat reaks1 wajah terkejvt apabila pelak0n jel1ta itu menyu4pkan makanan dengan menggunakan tangan.

Foto – Instagram @rajailya

“Makan pakai tangan dan su4p pakai tangan ! Terkejvt Trent !!! Mereka tak tahu Nikmat su4p pakai tangan ni lain macam ..” lu4hnya

Mahu Kekalkan Trad1si

Wanita berdar4h k4cukan melayu dan malayalam ini mengatakan dirinya mahu menerapkan trad1si makan menggunakan tangan dalam keluarganya, dan Ilya juga mended4hkan akan mengajar trad1si tersebut apabila memiliki anak akan datang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Raja Ilya (@rajailya)

“Ermmm ada b4by nanti nak kena aj4r pakai tangan, kekalkan tradisi. Lantak lah orang nak kata “ewwww” ke apa ..

Semalam adalah HARI INDIA, sangat meriah. Masak biryani, lagu Tam1l, dan banyak lagi .. Ini yang berlaku apabila saya R1ndu keluarga saya dekat MALAYSIA !!!!!!

Sejujurnya Ilya membesar sebagai kan4k-kan4k Ind1a dari Melayu tau. Sebab persekitaran dan budaya. Bukan itu saja, dar4h sebelah ibu saya memang kuat…

T0k nenek semua fasih Tam1l, H1ndi dan Malayalam.. Jadi terikut-ikut lah sampai sekarang ni.

Saya sangat cintakan trad1si dan budaya dan yang pastinya kita 0rang akan ajar anak-anak kami yang sama. Tradisi Melayu dan Ind1a, kasi campur dan kekal dalam keluarga..

Tak mahu 100% matsalleh sangat..” Tulisnya

Sumber : Murai

Leave a Comment