“H4ntu seperti d0nut gula?” – [VIDE0] Gelagat Kanak-Kanak Kena Pr4nk Dengan Ayah Bikin Ramai Pec4h Perut

Kanak-kanak dan gel4gat mereka yang inn0cent memang tak dapat dip1sahkan. Lagipun mereka ni jujur dan tak tahu men1pu, kalau nak h0nest feedback memang patut tanya kat dorang je.

Kali ini, kami nak k0ngsikan pula gelagat se0rang kanak-kanak perempuan yang c0mel lepas kena pr4nk h4ntu oleh ayahnya baru-baru ini. Vide0 kanak-kanak tersebut telah menjadi perhatian ramai pengguna media sos1al sebab reaksinya yang lucu.

@shabiraalulaadnan
Ampun LALAAAAAAAAAAAA 😂😅😂#pr4nk

♬ suara asli – Shabiraalula&Ayah – Shabiraalula&Ayah

@meyrastar123 wajib follow @shabiraalulaadnan Selalu menghibur 😂#shabirahluwalia #shabiraalulaadnan #bengek #lucu #lucu_ngakak ♬ suara asli – Shabiraalula&Ayah

Menurut Dream.co.id, kanak-kanak dari Ind0nesia yang dikenali sebagai Shabira Alula Adnan atau lebih mesra dipanggil Lala oleh keluarganya ini telah dius1k oleh ayahnya yang menjadi ‘h4ntu’.

Dalam video TikT0k berdurasi 53 saat itu, dapat dilihat bahawa ayah kanak-kanak itu memakai telekung serta memutihkan mukanya dengan mekap untuk menjadi ‘h4ntu’.

Sumber: TikTok @shabiraalulaadnan

Si ayah kemudiannya menyembunyikan diri di belakang pintu bilik untuk men4kutkan anaknya. Yang kelakarnya, Lala yang berusia tiga tahun terus ber1stighfar setelah melihat ‘h4ntu’ tersebut.

H4ntu seperti donut gula?” katanya lepas tengok muka ‘h4ntu’ yang putih macam donut.

Dia juga dilihat bertanya kepada ‘h4ntu’ sama ada h4ntu itu adalah ayahnya atau bukan. Apabila ditanya adakah dia t4kut dengan h4ntu, Lala hanya menjawab dia tak t4kut sebab dah baca doa. Masalahnya, doa yang dia baca tu doa makan, tu yang buat ramai orang terhibur dengan gelagat budak ni.

Rupa-rupanya, video keren4h menghiburkan Lala sememangnya sering dik0ngsi oleh ibu dan ayahnya di TikT0k dan Instagram. Pada mulanya, mak ayah dia hanya upl0ad sebagai kenangan tapi dorang tak sangka pula keletah Lala akan mencuit hati ramai netizen lain.

Sumber: TikT0k @shabiraalulaadnan

Sebelum ini, Lala juga pernah tul4r selepas dia mengatakan mulut ayahnya berb4u. Betul la orang kata budak-budak ni tak tahu men1pu.

B0leh teng0k vide0 tu kat sini kalau k0rang perlukan sesuatu yang menghiburkan waktu hujung minggu ni.

@mexsyaa_08
#ad #fyp #fypシ #lawak #indahsekali #foryou #foryoupage #foryourpage #fy

♬ original sound – shaaaa ✨ – shaaaa ✨

@mexsyaa_08 #ad #fyp #fypシ #lawak #indahsekali #foryou #foryoupage #foryourpage #fy ♬ original sound – shaaaa ✨

Terhibur betul tengok Lala ni, dah la c0mel, petah bercakap pulak tu.

Sumber: Dream.co.id, TikTok @shabiraalulaadnan

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment