Apa sal4h lelaki Nigeria? Hidup wanita ini berub4h selepas nikah warga aslng, blsnes merudvm – “Mereka cakap saya kemarvk 0rang luar”

SE0RANG wanita kecew4 apabila diri serta pern1agaannya menjadi m4ngsa kec4man hanya disebabkan tindakannya memilih jejaka berasal dari Niger1a sebagai suaminya.

SaIes terus tak ada bila mereka tahu husband f0under Wow Slim dari Niger1a, buat live pun cuma seorang dua sahaja yang masuk.

Husband susah hat1 sebab tungg4kan makin banyak, kes1an dia, dia rasa bersal4h.

“Ramai yang kec4m dari bagi sokongan, apa sal4h dia? Sebab dia dari Nigeria ke?” tulis pengas4s Wow Slim, Ros Ramlan,44, di laman sos1alnya.

Bercakap kepada mStar, ibu kepada empat cahaya mata itu berkata, mereka menerima pelbagai kec4man serta tudvhan termasuk digel4r sc4mmer.

“Sejak kami mula dikenali di TikT0k, kalau suami bagi duit mereka akan cakap itu duit dari sc4m orang, mereka kata kami ni sc4mmer sebab ikut suami saya.

“Padahal pern1agaan kami adalah pern1agaan yang betul, saya mula bern1aga sejak tahun 2018 lagi,” katanya yang menetap di Kuala Lumpur.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Malah, menurut Ros, suaminya, Faris Hakim, 40, merupakan insan yang banyak memb4ntunya di saat pern1agaannya terjejas tervk sebelum ini.

“Sebelum ni pern1agaan saya kira okay, sebulan s4les dalam RM80,000 tapi kini turun mend4dak dalam RM20,000 ke RM30,000 sebulan.

“Banyak yang terp4ksa pot0ng untuk teruskan pern1agaan, kereta terpaksa ju4l, sekarang guna satu kereta sahaja.

“Kadang-kadang kes1an dengan suami sebab masa pern1agaan saya j4tuh tervk tahun 2019 dia yang banyak bantu naikkan semula perniagaan,” katanya.

Faris banyak memb4ntu Ros menaikkan semula pern1agaannya yang sebelum ini pernah terjejas.

Menerusi perk0ngsiannya di media sos1al, mereka kini dihimpit hut4ng hampir RM50,000 termasuk tungg4kan rumah, kereta, bay4ran sewa pejabat dan utiliti.

Ros yang sudah berkahwin dengan Faris selama hampir dua tahun berkata, selain media sos1al, mereka juga pernah dikec4m individu tidak dikenali yang tidak berpuas hat1 melihat dia berkahwin dengan orang lu4r.

“Kadang-kadang saya tengah jalan dekat luar pun 0rang Melayu kita sempat lagi nak s0und sedangkan kami tak kenal pun.

“Mereka cakap kem4ruk sangat dengan orang lu4r, nanti jadi kamb1ng h1tam baru nak menyes4l.

“Terkejvt jugalah saya dengar,” katanya.

Ros bersama keluarganya.

Menceritakan mengenai perkenalannya dengan Faris, Ros berkata, dia membuat keputusan untuk menikahi suaminya itu selepas lebih kurang sebulan mengenalinya.

“Saya jenis mal4s nak fikir berc1nta bagai, kami terus nikah je.

“Lagipun anak-anak dah besar,” katanya, sambil menambah suaminya itu seorang yang sangat bertanggungjawab malah sanggup melayani anak-anaknya seperti anaknya sendiri.

Video yang dik0ngsikan Ros di laman TikT0knya sudah meraih lebih 600,000 tontonan setakat ini.

Sumber : mStar

Leave a Comment