Terkejvt Vida muncul jadi Presiden Netizen dalam Big Stage, siap r4yu m0h0n maaf… Warganet t4k setuju sebab banyak k0ntr0versi!

KEMUNCULAN usahawan penuh k0ntr0versi, Datuk Seri Vida ke pentas k0nsert pembukaan Big Stage mus1m keempat mengejvtkan ramai pihak.

Menduduki kerusi Pres1den Netizen yang akan mewakili pendapat peminat, Vida atau Hasmiza Othman, 50, memulakan tugasnya dengan perm0h0nan maaf secara terbuka.

“Saya nak mula buku baru, perjalanan baru di Big Stage ini. Untuk memulakan sesuatu yang baik saya nak moh0n maaf, saya perlukan kemaafan semua untuk saya bermula.

“Dengan rendah hat1 saya memoh0n maaf andai ada perkara yang menggur1s hati rakyat Malaysia, terk4sar bahasa, ters1lap kata… maafkan saya,” katanya.

273248116_641089413762155_874581710891653218_n

Vida berharap kemunculannya dalam Big Stage 2022 diterima baik ramai.

Vida berkata demikian menerusi rakaman video yang disiarkan secara langsung dari Pusat K0nvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada Ahad malam.

Tambah Vida, dia berharap kehadirannya dapat diterima baik pen0nt0n pr0gram nyanyian yang menampilkan bakat-bakat baharu atau digel4r budak-budak baru nak up (BBNU) ini.

“Saya harapkan dengan kehadiran saya dalam Big Stage ini, b0leh memberi inspirasi kepada peserta dan penonton.

Dengan rendah hati saya memohon maaf andai ada perkara yang mengguris hati rakyat Malaysia, terkasar bahasa, tersilap kata.

DATUK SERI VIDA

USAHAWAN

“Terimalah saya seadanya, yang bvruk daripada kekh1lafan saya, yang baik daripada Allah,” katanya.

Dalam pada itu tinjauan di Twitter mendapati rata-rata netizen tidak berpuas hat1 dengan kemunculan Vida di pentas Big Stage.

Kata mereka, p1hak produksi tidak seharusnya menampilkan Vida yang sering dihimpit k0ntr0versi di media sos1al sebagai Presiden Netizen yang mewakili suara warganet.

“Kenapa Big Stage 2022 bawa Vida? Dia sepatutnya diam untuk temp0h yang ketara… murahannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

“Selepas semua kontr0versi, dia langsung tidak mewakili netizen. Merepek la minggu pertama ni.

“DSV jadi pres1den netizen? Pr0duksi boleh melakukan yang lebih baik. Takkan nak ride on stup1d 1ssue macam ni?” demikian antara k0men netizen di Twitter.

Baru-baru ini Vida mengundang kemar4han ramai apabila dia dikatakan mend4kwa penyanyi Anuar Zain bern4fsu s0ngsang.

1su ini kec0h selepas tul4r sep0tong klip video di TikT0k yang mengulang siar rakaman IG Live Vida yang membal4s pertanyaan peminat agar mengur4t penyanyi lagu Lelaki Ini berkenaan.

Secara berb1sik, Vida seakan-akan membal4s pertanyaan itu dengan menyebut perkataan tidak sepatutnya yang kedengaran seperti ‘g4y’ sehingga mengundang rasa tidak puas hat1 netizen.

Susulan tervk dikec4m, Vida akhirnya tampil memoh0n maaf kepada Anuar dan keluarganya berhubung kenyataannya itu.

Sumber : mStar

Leave a Comment