Kant0i Dengan Isteri BeIi Mainan Dekat FB Brand, Ramai Netizen Back Up Suami

Bila dah ada keluarga ni, k0mitmen memang penting, tapi sekali sekala pasti akan kena ada self reward juga kan?

Kalau si isteri, suka bel1 barang-barang kemas, atau k0smet1k, tapi si suami pula, suka bel1 k0leksi barang-barang seperti permainan, ada yang suka kumpul basikal, pc atau apa-apa sahaja yang dijadikan sebagai h0bi.

Cuma kalau si suami ni, boleh diibaratkan sebagai bert4ruh ny4wa kalau si isteri itu dapat ‘t4ngkap’ suaminya bel1 barang macam satu kes ni dekat FB ni.

Brand mainan kant0ikan pembel1an suami

Boleh dikatakan satu kebiasaan untuk pen1aga akan t4ngkap gambar pel4nggannya jika sudah membel1 pr0duk mereka.

Sumber: Twitter

Jadi sebagai seorang pel4nggan, Muhammad Nazmi tak kisah gambar dia diambil oleh satu kedai permainan ini. Tapi, tanpa di dug4, isterinya dapat tahu, jadi Nazmi pun kenalah c0ver line, tapi…

Tanpa didug4 juga ada netizen yang ‘prihatin’ tol0ng back up kan Nazmi dan ia telah mencuit hat1 orang ramai. C0ver line baik punya.

 

Sumber: Twitter

Sumber: Twitter

Sumber: Twitter

Perk0ngsian ini dimuatnaik semula di Tw1tter dan telah meraih lebih daripada 10K jumlah retweets sejak ia dik0ngsikan pada 2 hari lepas.

Rata-rata mereka juga terhibur apabila membaca kerenah-kerenah net1zen yang cuba sedaya upaya nak bel4 nasib Nazmi ni, tapi ada juga netizen yang ded4hkan h4rga mainan tu boleh tahan mah4lnya cuma belum ada kepastian.

Tak apa lah asalkan nafkah semua cukup, memang takkan jadi mas4lah kan? Min pun sure yang isterinya paling-paling pun geleng kep4la je tengok suaminya tu.

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment