Gigih Ph0t0sh00t Dalam Laut Pakai Gaun, Pengantin Terkejvt Hasilnya Tak Seperti Yang Dibayangkan!

Mengabad1kan foto perkahwinan sebagai kenangan terindah adalah impian setiap pas4ngan yang bergel4r raja sehari. Kebiasaannya sesi fot0grafi diadakan di kawasan yang berlatar belakangkan pemandangan yang indah seperti di taman bunga, pantai dan kawasan peranginan.

Namun, bagi wanita ini dia memilih dasar laut sebab l0kasi photosh00t! Mantap kak!

Photosh00t dalam laut

Menerusi beberapa vide0 yang dimuat naik oleh Eyra Fadz di TikT0k, wanita berkenaan dilihat memakai gaun pengantin ber0na putih sambil menggayakan pelbagai aks1 hanya demi gambar yang menarik serta lain daripada yang lain

Difahamkan, ini merupakan kali pertama dia membuat photosh00t di dalam laut dan bertahan dengan menyedut oks1gen daripada tangki 0ksigen penyelam.

Semput pengantin mermaid tahan naf4s dan p0sing dalam laut. First time kena buat photosh00t underwater cuma pakai air supp0rt je. Risau betul. Itu jela p0sing yang paling okay.

Alhamdulillah supp0rt ada tak biarkan akak lem4s. Akak cuma lem4s dengan bayangan kena bebel dengan suami akak je.

Walau bagaimanapun, wanita berkenaan meng4kui bahawa hasil photosh00t tersebut tidak seperti yang dijangkakan olehnya. Lebih tervk lagi apabila kualiti gambar-gambar itu tidak memu4skan kerana air laut kurang jernih. Malah, kebanyakan p0sing yang diharapkan ‘cantik’ bertukar sebaliknya. Namun dia tetap berpuas hat1 dengan photosh00t tersebut.

Akak teng0k pun menang1s. Dah macam sot0ng pun ada.

‘Semput pengantin mermaid’

@eyrafadz Semput pengantin mermaid tahan nafas & posing dalam laut 😂😂 #weddingtiktok #shouldbeme #fypシ #mermaid ♬ bunyi asal – พี่ชาย ( C🅰️K )

@eyrafadz Reply to @rawaidaaaa first time kene buat fotoshoot underwater just pakai air support je. ghisauu sis. Itu jela posing yg paling ok 😂😂😂😂 #mermaid ♬ umbrella slowed – xxtristanxo

‘Pengantin sot0ng’

@eyrafadz Reply to @s4dlina ♬ Pargoy TikTok – GP丶KING

@eyrafadz Reply to @lynqvx alhamdulillah support ade tak biarkan akak lemas dik.Akak cume lemas dgn bayangan kene bebel dengan suami akak jee 😂😂#ytjt #diving ♬ DJ Morena – 💃Ledis boz💃

Sumber : eyrafadz, Oh Bulan

Leave a Comment