[VIDEO] S0t0ng g0reng tepung air tangan Haziq sambut Pak Nil! Ramai request jadi pasangan talk sh0w

SELEPAS berpeluang menemu bual Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaak0b beberapa hari lalu, terbaharu wartawan cilik, Muhammad Haziq Mohd Asyraf mendapat kunjungan daripada pengacara p0pular pula, Datuk Aznil Nawawi.

Aznil yang sebelum ini memuj1 dan mengkagumi kepetahan Muhammad Haziq, meluangkan masa melawat kanak-kanak tersebut di kampung halamannya di Sungai Petani, Kedah, pada Isnin.

Pengacara yang lebih dikenali dengan gel4ran Paknil turut memuat naik video pertemuannya dengan Muhammad Haziq di laman Instagram dan Faceb00k.

“Bersama anak v1ral tersangat-sangat d4hsyat, Haziq di Sungai Petani,” tulis Paknil di ruangan kapsyen berserta tanda pagar #ularsawa.

Menerusi video tersebut, Muhammad Haziq meluahkan rasa gembira dan berbesar hat1 mendapat kunjungan daripada Paknil.

Apa yang lebih mencuit hat1, kanak-kanak berusia 12 tahun itu sempat mengusik pengacara berkenaan dengan memanggilnya ‘Paknil yang putih gebu’.

Turut dikagumi kerana mempunyai kemahiran memasak, Muhammad Haziq juga menyediakan hidangan s0tong goreng tepung untuk menyambut kedatangan selebr1ti berkenaan.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut sama teruja dengan pertemuan dua inividu berkenaan.

“Juni0r Paknil dah keluar ni… pandai dia mengatur perkataan. Paknil kena ada pr0gram bersamalah lepas ni.

“Wow! Paknil dan Haziq jadi h0s talksh0w bersama-sama, saya rasa akan hit!

“Alhamdulillah, moga Paknil dapat curahkan ilmu buat permata ini,” demikian antara komen netizen.

haziq sotong

Muhammad Haziq menyediakan hidangan sot0ng goreng tepung untuk Paknil.

Muhammad Haziq yang berasal dari Bukit Selambau mula meraih perhatian warganet setelah videonya membuat lap0ran ‘secara langsung’ di Faceb00k mengenai penemuan ular sawa di pasar beberapa minggu lalu, menjadi tular.

Kanak-kanak itu terus menjadi perhatian rakyat Malaysia bukan sahaja kerana kepetahannya, malah kerana bakat lain yang dimilikinya.

Muhammad Haziq yang juga anak sulung daripada dua beradik berkeb0lehan memasak pelbagai jenis kek dan muih muih tradisi0nal.

Selain itu, kanak-kanak ini juga mampu melaungkan azan pers1s seorang bilal.

Sumber : mStar

Leave a Comment