“Jumpa tanah kubvr & b4ngkai” – [VIDEO] Instafam0us K0ngsi Butiknya Disih1r 0rang?

Sebelum ini, Instafam0us Aisyah Hijanah yang juga isteri kepada Alif Teega pernah k0ngsikan yang dia telah menanggung der1ta selama setahun akibat perbuatan sih1r namun pulih.

Kali ini, butik muslimahnya pula disyak1 terkena perbuatan kh1anat bila wanita ini sering mendapat mesej per1badi melalui Instagram bertanyakan kenapa butiknya masih belum ber0perasi.

Ramai juga yang DM beritahu mereka pergi ke butik tapi nampak tutvp. Ada juga seorang m0del datang untuk phot0sh00t tapi dia kata nampak butik tu kos0ng macam tak ber0perasi.”

Ek0ran ini, Aisyah mengesy4ki ada sesuatu yang berlaku sehinggakan orang lain nampak butiknya itu kos0ng dan tak ada baju.

Bercerita kepada mStar, Aisyah mengatakan yang dia pernah melihat lemb4ga hitam berjalan di dalam pejabatnya serta beberapa g4ngguan lagi yang pernah dilalui oleh dia dan pekerja-pekerjanya.

Antaranya seperti cawan terbang, bunyi tapak kaki, bunyi kerusi bergesel dengan karpet serta bunyi orang ketuk pintu dan macam-macam lagi.

Bukan itu sahaja, Aisyah turut memberitahu yang sebelum ini pekerjanya pernah terjumpa duit syiling serta bau bangk4i di dalam butiknya.

Staf juga beritahu mereka terjumpa duit syiling dan bau bangk4i dekat butik. Saya sendiri ternampak lemb4ga hitam berjalan menuju ke tandas.

Aisyah turut k0ngsikan beberapa benda yang ditemui di dalam butiknya sebagai cara untuk menj4tuhkan pern1agaannya. Antaranya:

1. Duit syiling yang diletakkan sebagai tujuan untuk merug1kan pern1agaannya.

2. Tanah kubvr turut ditemui dipercayai bagi menutup mat4 orang dan hanya melihat butik tersebut seperti tutup atau tidak ber0perasi.

3. Bau dan bangk4i yang ditemui dipercayai untuk membuatkan pekerja-pekerjanya berg4duh antara satu sama lain sehingga berhent1 kerja.

Menurut Aisyah, dia kini sedang berusaha untuk mendapatkan b4ntuan dari se0rang pengam4l perub4tan Islam. Namun disebabkan terlalu ramai orang yang mendapatkan perub4tan di sana dia perlu menunggu giliran dan menahan segala g4ngguan yang berlaku ke atasnya.

Allahu, kenapalah nak buat 0rang sampai macam ni. Harapnya Aisyah dapat menyelesaikan mas4lahnya ini.

Tonton video :

Sumber : mStar Lobak Merah 

Leave a Comment