Fasha Sandha pes4n Elisya Sandha jangan berlag4k ‘diva’ di set penggambaran

ENGGAN nama ba1k terjejas, pelak0n Fasha Sandha sentiasa berpesankan kepada adiknya, Elisya Sandha agar menjaga disipl1n di l0kasi penggambaran.

Selain itu, Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan berkata, sikap merendah d1ri dan berk0ngsi rezeki dengan kru pr0duksi perlu diambil berat agar disenangi ramai.

Selain itu, Fasha turut berpesan kepada Elisya agar sentiasa merend4h diri dan berk0ngsi rezeki dengan kru penggambaran.

Fasha 2

Fasha sentiasa menepati masa.

“Saya selalu ingatkan Elisya supaya jaga waktu. Jika dia terl4mbat, dia akan memberi kesan kepada nama saya.

“Tetapi Alhamdulillah, Elisya sangat mendengar kata. Saya juga selalu berpesan kepadanya supaya jangan berlag4k diva.

“Ada rezeki lebih bel4nja kru makan. Itu cara juga untuk disenangi ramai,” kata Fasha kepada mStar.

Saya juga selalu berpesan kepadanya supaya jangan berlag4k diva.

FASHA SANDHA

PELAK0N

Isteri kepada akt0r Aidil Aziz ini sememangnya dikenali sebagai selebr1ti yang sentiasa menepati masa dan disenangi orang dalam industri.

16 tahun dalam industri, pelak0n drama Khilaf Asm4ra ini sentiasa memastikan dirinya mengikut masa yang telah ditetapkan oleh pihak pr0duksi.

“Alhamdulillah, saya tidak pernah lew4t sepanjang tempoh 16 tahun dalam kerjaya seni. Mungkin kerana saya bermula sebagai seorang m0del sejak usia 18 tahun.

Fasha 1

Fasha tiada masal4h untuk bangun awal pagi pergi kerja.

“Ketika itu, kebanyakan ‘call time’ bermula sekitar 4 atau 5 pagi. Orang sedap tidur kami sudah mula bertugas memulakan s0lekan dan sebagainya.

“Mungkin sudah terbiasa dan terbawa-bawa sampailah sekarang. Saya suka bermula awal pagi. Walaupun saya pulang lew4t macam mana pun dan tak cukup tidur, saya tetap akan cuba bangun awal,” ujarnya.

Sumber : mStar

Leave a Comment