Pihak berkuasa Pak1stan giat buru b0m0h paku kepaIa wanita hamiI, k0n0nnya dapat Iahirkan b4yi lelaki

PIHAK berku4sa Pak1stan sedang memburv seorang ‘ahli sih1r’ yang menusvk sebatang paku ke kepal4 seorang wanita ham1l sehingga nyar1s menceder4kan 0taknya.

Tindakan pel1k bom0h berkenaan adalah satu r1tual, kon0nnya dapat memberi jaminan bahawa wanita ham1l itu akan melahirkan bay1 lelaki.

Sumber : Metro.uk

Difahamkan, kewujudan bom0h sudah lama wujud dalam fahaman Suf1, dan sudah menjadi kebiasaan di Pak1stan walaupun jelas sekali aktiviti tersebut bertentangan dengan lslam.

Di Asia Selatan, seorang anak lelaki dipercayai dapat menawarkan jaminan kew4ngan yang lebih baik kepada ibu bapa daripada anak perempuan.

Sumber : Metro.uk

Wanita itu tiba di sebuah h0spital di bandar barat laut Peshawar selepas cubaannya mengeluarkan sendiri paku itu dengan playar menemui keg4galan, jelas Dr Haider Khan.

Imbasan X-ray menunjukkan paku sepanjang lima sentimeter itu menembvsi bahagian atas dah1 wanita tersebut.

“Dia sedar sepenuhnya, tetapi mengalami kesak1tan yang amat sangat,” jelas Dr Khan, yang mengeluarkan 0bjek itu.

Ibu kepada tiga anak perempuan itu berkata dia meng4ndung cahaya mata keempat, yang juga seorang bay1 perempuan, tambah dokt0r tersebut.

Sumber : Metro.uk

Wanita itu pada mulanya memberitahu kakitangan h0spital bahawa dia sendiri yang memaku kep4lanya atas nasihat seorang bom0h, namun tidak lama selepas itu, m4ngsa mengaku bom0h tersebut yang melakukan perbuatan tersebut. – Metro.co.uk

Sumber : mStar

Leave a Comment