Lara AIana Jatuh Atas JaIan, Dua TuIang Tangan Pat4h

Sebelum ini, keadaan anak kepada pas4ngan selebr1ti Awal Ashaari dan Scha Alyahya iaitu Lara Alana menjadi pers0alan kerana tampil dengan imej tangan kiri berbalut.

Tul4ng patah

Menerusi Instagram Lara, Awal, 40, menjawab dengan mended4hkan Lara terj4tuh di kawasan rumah mereka dan ins1den itu menyebabkan tul4ng tangan kirinya pat4h.

Cerita lebih lanjut, anak sulung berusia tujuh tahun itu terpaksa dibawa ke pusat perub4tan selepas lengannya mula membengk4k.

0kay lah since ramai yang tanya, cerita dia macam ni. Biasalah sudah lama tak jumpa kawan, teruja. Tiba-tiba ketika berlari, Lara tersungkvr dan jatuh atas jalan sehingga seluar k0yak serta lutut berdar4h.

Daddy pujuk masuk mandi dan bersihkan luk4. Mula-mula tak perasan, tiba-tiba Lara mengadu tangannya sak1t dan lengan dia juga mula membengk4k.

Bawa pergi ke (bahagian) kecem4san dan terus buat uj1an X-Ray (imbasan). D0ktor maklumkan dua tul4ng patah.

Kena masuk dewan pembed4han

Pemilik nama Ahmad Awaluddin Ashaari juga memaklumkan Lara terp4ksa menjalani pembed4han kecem4san pada malam yang sama.

Pembed4han kecem4san telah dilakukan pada malam yang sama. Alhamdullillah, pembed4han berjalan lancar dalam masa 30 minit sahaja.

Dalam pada itu, suami kepada Scha ini memoh0n agar orang ramai mendoakan kesembvhan Lara.

Difahamkan ketika kejadian, Scha sedang menjalani penggambaran filem Telaga Suriram di Perlis.

Terdahulu, Awal dan Scha mendirikan rumah tangga pada 2012. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua cahaya mat4 iaitu Lara Alana dan Lila Amina.

Sumber: Instagram @laraalanaa

Sumber : Oh Bulan

Leave a Comment