Perg4duhan lqram Dinzly & M0na Allen : Caprice Anggap Gimik Pr0m0si Drama

Penyanyi rap dan usahawan , Caprice tampil bersuara selepas diminta 0leh pengikutnya untuk memberikan pendapat mengenai 1su perselisihan pelak0n Iqram Dinzly dan Mona Allen sewaktu menjalani penggambaran drama Hati Yang Dikh1anati.

Rancang Untuk V1ral & Pr0mosi Drama?

Menerusi hantaran di Instagram, Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli berpendapat pihak pr0duksi sengaja merancang babak itu  untuk tular sekaligus memprom0sikan drama tersebut.

“Ramai tanya Caprice ianya real atau f4ke. Ni pendapat per1badi la. Kemungkinan pasukan pr0duksi dah merancang babak itu semata-semata untuk v1ral dan pr0mote drama tersebut.”- k0ngsi Caprice

Anggap Babak P4lsu

Caprice yang  mengambil kes Dat0 Seri Vida (DSV) dan Iqbal sebagai c0ntoh, turut berpendapat bahawa babak yang dilak0nkan oleh Iqram dan Mona itu adalah p4lsu.

“Macam kes DSV dan Iqbal. Sebab vide0 ni kita semua sedang cakap dan debat mengenainya. So my pred1ction, this is f4ke.”- katanya

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)

Terdahulu, Murai.my melap0rkan Iqram memuatnaik video dirinya menang1s berikutan berasa tertek4n dengan 1su tersebut. Susulan itu, dia turut bersemuka dengan suami Mona yang juga pelak0n, Pekin Ibrahim bagi menyelesaikan mas4lah diantara mereka.

Sumber : Murai

Leave a Comment