LeIaki Kahwini 3 Beradik Serentak Lepas DiIamar, Rasa Bertanggungjawab Terima Semua Sebab Mereka Kembar

Dah macam dalam dr4ma pulak!

Itulah kata-kata yang sesuai nak menggambarkan kehidupan yang dilalui se0rang lelaki dari Republik C0ngo yang membuat keputusan untuk mengahwini tiga beradik yang melamarnya pada masa yang sama. Lebih mengejvtkan, isteri-isterinya itu adalah pasangan kemb4r tiga.

Mirror melap0rkan, lelaki yang hanya dikenali sebagai Luwizo telah sah bernikah dengan tiga beradik kemb4r, Natasha, Natalie dan Nadege selepas ketiga-tiga wanita terbabit melamar Luwizo pada masa yang sama.

“Saya tak mampu nak t0lak bila dilamar dan saya rasa bertanggungjawab untuk terima mereka semua sebab mereka kembar tiga,” kata Luwizo.

Jelas Luwizo, walaupun p0ligami di Republik C0ngo tidak dikira sebagai mel4nggar und4ng-und4ng, keputusannya untuk bernikah dengan tiga beradik kembar serentak ditent4ng ker4s oleh kedua ibu bapanya. Malah, mereka juga engg4n menghadiri majlis perkahwinan Luwizo.

Meskipun tanpa restu ibu bapanya, Luwizo tetap meneruskan rancangannya dan berkahwin dengan Natasha, Natalie dan Nadege sambil disaks1kan beberapa ahli keluarga terdekat lain dan rakan rapat.

“Saya rasa bertanggungjawab. Ia bukan satu keputusan yang mudah dan ibu bapa saya t4k faham apa yang saya buat. Tapi, biasalah, dalam kehidupan ni bukan semua benda yang kita nak akan kita dapat,” katanya lagi.

Dalam pada itu, salah seorang daripada tiga 1steri Luwizo berkata, walaupun mereka adik-beradik, mereka tak mempunyai mas4lah untuk berk0ngsi suami sebab mereka dah terbiasa berk0ngsi segalanya sejak kecil.

Untuk pengetahuan, Luwizo pertama kali j4tuh hat1 dengan Natalie dahulu sebelum bertemu dengan dua saudaranya yang lain dan cinta berput1k antara mereka berempat.

Sumber: Mirror

Sumber : Lobak Merah

Leave a Comment